Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

DOKTER

Een oude man komt bij de dokter: ‘Dokter, ik ben 90 jaar! Ik zie er nog goed uit, hè? En thuis heb ik een vriendin van 18 en die is zwanger van mij!’ ‘Dat is fantastisch,’ zegt de dokter. ‘Maar ik moet u iets vertellen. Er was eens een jager en die ging op jacht. Maar in plaats van een geweer hing hij zijn paraplu over zijn schouder. In het bos komt hij oog in oog te staan met een beer. Hij pakt die paraplu en – pang! – die beer ligt daar dood’. ‘Dan zal er wel iemand anders geschoten hebben, zeker?’, vraagt de oude man. ‘Dat is precies wat ik wil zeggen,’ antwoordt de dokter.

 

SCHOONMOEDER

Een man loopt over straat met zijn vriendin en zijn schoonmoeder. Plots wordt zijn schoonmoeder door zes man in elkaar geslagen.

Vriendin: ‘Zou je niet helpen?!’

Vriend: ‘Neuh. Zes man is genoeg.’

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geest op het eiland

Een Duitser en een Belg stranden op een eiland waar een geest woont. Die geest zegt "Als jullie allebei 100 dezelfde vruchten bij mij brengen, zorg ik voor een boot". Dus beide mannen gaan snel op zoek naar allebei 100 dezelfde vruchten. Na een paar dagen komt de Duitser terug met 100 bosbessen. De geest zegt "Stop ze allemaal in je kont, maar als je moet lachen vermoord ik je" en de Duitser begint. Bij de 99ste bes schiet hij in de lach en de geest vermoordt hem. Bij de hemelpoort vraagt een engel "Waarom moest je nou lachen?". Antwoordt die Duitser "Nou, ik zag die Belg aan komen lopen met 100 kokosnoten!!"

 

Lintworm

Komt er een man bij de dokter, zeg de man meneer ik heb last van lintworm.
Komt de dokter terug met een appel en een koekje en die duwt die 1 voor 1 naar binnen bij de meneer.
zegt de dokter nou dit moet u 2 weken vol houden.
2 weken later komt ie terug zegt ie ik heb nog steeds last van lintworm.
komt de dokter terug met een appel en een honkbalknuppel.
hij duwt de appel bij de man naar binnen komt de lintworm naar buiten zegt die lintworm heey waar blijft mijn koekje!!

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vernieuwde weekend uitstappen zijn een ongekend succes, alles plaatsen zijn bezet tot einde van het jaar.

97530c80732d404cf877518feff364e1_medium.

Hoog en droog

 

8e21a57fedefb3c470b54a4a67bc3eb0.jpg&f=1

 

Uit welk land komt die

 

th?id=OIP.6cr2pZ83D8GaphNrVGqFYgHaFj%26p

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Klooster

Gerrit wil graag in het klooster monnik worden, maar hij houdt ook veel van seks. Aan de abt van het klooster vraagt hij of dit mogelijk te combineren valt. De abt zegt geen probleem kom maar even mee. Gerrit wordt naar een hok gebracht waar een ton in staat. In de ton zit een gat. De abt zegt: Steek je leuter maar in het gat. Gerrit wordt op een voortreffelijke manier klaargezogen. Gerrit vraagt aan de abt of hij elke dag in het hok terecht kan. De abt zegt : Geen probleem alleen dinsdags niet. Hoezo vraagt Gerrit. Dan zit je er zelf in zegt de abt.

 

Nudisten

een gezin gaat op vakantie naar een nudistenkamp. Moeder zegt tegen jantje als er vragen zijn kom je maar vragen hoe het zit. Jantje komt bij zijn moeder en vraagt mama hoe komt het dat de ene vrouw dikke borsten heeft en de andere kleintjes? Moeder antwoordt die met grote borsten zijn rijke die met kleintjes niet. De volgende dag komt jantje weer en vraagt hoe komt het dat de ene man een grote rechte piemel heeft en de andere niet? Moeder zegt die met een rechte piemel zijn slim de andere wat dommer. Jantje blijft staan en moeder vraagt wat er is. Jantje antwoord heb daarnet papa gezien en hij stond te praten met een hele rijke dame en hoe meer hij praatte hoe slimmer papa werd

 

Papa

 


marie staat met haar moeder onder de douche zegt ze: Wat heeft mama daar? mama: Dat is het paradijsje! En daar past maar 1 sleutel in! De volgende dag staat ze met haar vader onder de douche: Papa, wat heeft papa daar? papa: Dat is de sleutel van het paradijsje. de volgende dag zegt marie: papa, papa ik weet wie de reserve sleutel heeft en dat is de buurman!

 

 

 

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe word Heineken gemaakt?

 

Hiervoor heb een paard nodig.  Geeft het paard bier te drinken.  De vaten Heineken vul aan de achterkant van het paard.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een vrouw van 50 krijgt een hartaanval en komt in het ziekenhuis terecht.
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen.
Ze ziet God en vraagt: Is mijn uur gekomen.
God antwoordt: Nee, je hebt nog 40 jaar , 2 maand en 8 dagen tegoed. Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een facelift, een liposuctie te laten doen, ook haar lippen laat ze opspuiten met collageen. Ze laat eveneens een borsten correctie uitvoeren. En nog veel meer, het loont beslist de moeite, nu ze weet dat ze nog zo lang te gaan heeft.

Na haar laatste operatie komt ze uit het ziekenhuis en wordt gegrepen door de ziekenwagen bij het oversteken van de straat.

In de hemel aangekomen vraagt ze aan God: Niet mooi hé, ik dacht dat ik nog minstens 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me laten omverrijden door die ziekenwagen?

God: Goeie god meid, ik had je niet herkend. !!!!!!!!!!

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Druk, Druk, Druk ........

 

1. Een ambtenaar schrikt om zes uur ’s avonds wakker in zijn bureau en zucht: “Verdorie, ik heb een uur te veel gewerkt.”

 

2. In  een ministerie:
-    Peters! Dat is nu al de derde keer dat ik je betrap terwijl je aan je bureau zit te slapen, ik ga me moeten kwaad maken!
-    Maar het is niet mijn schuld, het komt door je schoenen, baas.
-    Hoezo?
-    Wel, met je nieuwe crêpezolen horen we je niet meer aankomen …

 

3. Bij het begin van het schooljaar vraagt een lerares aan Matthias:
-    Wat doet je vader?
-    Hij is ambtenaar.
-    En je moeder?
-    Die doet ook niets.

 

4. Weet je waarom ambtenaren ’s morgens niet door het venster kijken?
Om nog wat werk over te houden voor tijdens de namiddag.

 

5. Ambtenaren zijn de beste echtgenoten.
Als ze ’s avonds thuiskomen zijn ze nog niet moe én ze hebben de krant al gelezen.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...