Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Een man moet boodschappen doen en loopt door de hoofdstraat en ziet daar een vrouw met mooie lange benen, dus hij kijkt er zo naar en denkt "had mijn vrouw ook maar zulke benen"

Even later loopt hij achter een dame die al heupwiegend haar weg vervolgt dus hij kijkt zo en denkt "had mijn vrouw ook maar zo'n geweldige kont"

Weer even later koopt hij wat en als hij wisselgeld terug krijgt buigt de verkoopster zich voorover en kijkt hij zo in haar decolleté en denkt "Wouw had mijn vrouw ook maar zulke tieten" 

Als hij een kop koffie wil drinken en aan een tafeltje zit komt de serveerster aanlopen met een pacht van een figuur, hij kijkt zo en denkt "oh mai, oh mai had mijn vrouw ook nog maar zo'n figuurtje"

Als hij 's avonds thuis komt en hij met alle boodschappen voor de deur staat doet zijn vrouw snel de deur voor hem open en staat daar met 25 kilo te veel om de heupen en een slobber joggingbroek.

Hij geeft haar vluchtig een kus en zegt "vrouw je zult het niet geloven hé, maar ik heb echt de gehele dag aan jou gedacht" :)

 

suc6

 

Gerrit

Zondag? nee dan kan ik niet, dan ben ik vissen.

Jij gaat op zondag niet voor niets vissen zie ik al, volgens mij ben jij die vent zelf. Lopen slaapwandelen toen je last had van je hormonen? Kan er hier niet een commissie ingesteld worden die lul verhalen eruit vist en echt leuke moppen doorlaat? Er is toch ook zoiets als een "waarschuw ons" clubje, haal de zeef dan ook eens door die rotzooi die hier moppen heet! .

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee Belgische jagers vlieggen met een gecharterd vliegtuigje naar het hoge noorden voor de jacht op elanden.
Ze hebben succes en schieten 6 zes grote elanden.
De piloot komt terug, zoals afgesproken, om ze op te halen.
Ze laadden hun bagage in het vliegtuig en schuiven ook die zes elanden naar binnen.
Maar de piloot gaat uit zijn dak en roept: “Het vliegtuig kan slechts vier elanden mee nemen", "Je zult er twee moeten achterlaten"

De 2 jagers maken bezwaar omdat ze vorige keer met zelfde model vliegtuig en capaciteit ook 6 elanden hadden meegenomen.
Na nog een poosje overleggen is de piloot overstag en gaat met tegenzin akkoord.
Maar bij een poging over een bergkam te vliegen, lukte het het kleine vliegtuigje niet en ze stortten neer.
Klimmend uit het wrak, vraagt de ene jager aan de ander: “Weet jij waar we zijn?”
Na even nagedacht en om zich heen gekeken te hebben antwoordt de andere jager “Ik denk het wel,” "waarschijnlijk is dit ongeveer dezelfde plaats is waar we vorig jaar ook crashten met die 6 elanden!”

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 x funny

post-36489-0-41776600-1463110361_thumb.jpg

 

post-36489-0-52357300-1463110379_thumb.jpg

 

post-36489-0-35313400-1463110394_thumb.jpg

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een beetje geschrokken van het eerdere commentaar.

Sommigen vinden blijkbaar dat je niet alle lagen van de

bezoekers mag voorzien van humor.

Niet iedereen kan dezelfde humor nu eenmaal leuk vinden.

 

Maar goed, hier weer een "blondje"...

openingstijden.MOV

 

 

 

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

de Belgische Commando's hebben geen GPS nodig stelt de Belgische Luitenant Generaal Compernol

 

een echte Commando pist tegen de wind en weet meteen waar hij is

 

dit leert hij tijdens zijn opleiding

1 de windsterkte > nat van schoen tot aan de rits betekend de nabijheid van de Zee

2 het onmiddelijk verdampen of bevriezen > bepaald de positie tot de evenaar of de hoogte t.o.v. zeeniveau

3 het breken van het zonlicht in de zeikstraal > toont de Latitude / Longitude op een geprepareerd Tentzeil

4 het boomtop plassen > gecamoufleerd vanuit een boomtop op voorbijgangers pissen geeft in de meeste gevallen de Taalregio aan

 

natuurlijk duurt het even om elke afhankelijkheid te kunnen onderscheiden en middels de Geografische Pis-bepaling Straal hun locatie tot op 1 meter nauwkeurig weer te geven, maar eenmaal genoeg oefening en genoeg Vaasjes of Triple's is elke Belgische Commando technologie onafhankelijk.

 

Het blijkt zo een positieve ervaring dat de manschappen steeds vaker uit eigen beweging de oefeningen ook voortzetten tijdens de avonduren en weekends.

 

Minister van defensie is echter minder blij met het boomtop plassen in het Warandepark enkele honder meters van de Wetstraat

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...