Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Het gaat hier anders best te keer. Flinke windvlagen en regen.

 

Ik ga mijn motorpak maar eens aantrekken en kijken of ik nog tegen de wind in kom :wacko:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Spanje ie het fantastisch strandweer zo tussen de 27 en 29 graden.

 

Iedere dag dat weer, moet je toch niet aan denken! Doe mij maar de 4 jaargetijden van Nederland. Ik hou wel van een beetje afwisseling!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in. Wat afwisseling zouden wij ook wel eens willen zien. Iedere dag hetzelfde mooie weer gaat vervelen.

Maar in Spanje is er best wel afwisseling want in de winter aan het strand liggen en zwemmen, dan moet je wel van staal zijn.

Mijn dochter is terug van een vakantie op de Kanarie Weilanden en ze vond het niks. Fris en het waaide als een gek. En alleen maar oudere mensen. Niet dat dat nou zo erg is maar wat jong publiek had ze ook wel leuk gevonden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eilanden hè, dus dat zijn er meer dan 1. Is ze blijkbaar op het verkeerde moment op het verkeerde eiland geweest. :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik aan de kust woon en niet in het binnenland want daar moet je nu toch echt niet wezen. Ik denk dat de meeste mensen daar ook zo over denken Drs.IJzerbout.
Misschien leuk om het eens een keer mee te maken. Ook hier 1,5km van de kust in het zuiden van Spanje heb ik vorig jaar een keer 43 graden meegemaakt. Dan ben je blij dat je de hele dag in het zwembad kunt liggen afgewisseld met binnen blijven met de airco aan. Dan snap je waarom ze in Spanje van 14-17uur siësta houden en je geen Spanjaard op straat ziet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...