Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Helaas is sneeuw inderdaad steeds meer een bijzonderheid in ons deel van de wereld.

Nog even en we hebben alleen nog fotomateriaal om te bewijzen dat het hier kon sneeuwen. :(

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standheizung?

Nog nooit gebruikt 's nachts. soms al eens als ik langere tijd moet wachten tijdens landen en of lossen, maar daar blijft het bij. ' S nachts alles uit, lakentje over me ( tegen de zuchtjes want een beetje wind op m'n lijfje maakt me dan weer wel wakker ) en dodo tot "die ochen kom".

Standkachel droogt alles uit, slijmvliezen, en 's morgens een droge hoest, tot de middag, neen merci.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe is het ondertussen bij Drs. Ijserbout?

 

Ik zie bij de feedhunters allemaal beelden van kamelen in de regen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ben je weggespoeld op je oude stek?

Ik heb beelden gezien van zwemmende kamelen.

 

Wel een hele wisseling van cultuur en klimaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je weggespoeld op je oude stek?

Ik heb beelden gezien van zwemmende kamelen.

 

Wel een hele wisseling van cultuur en klimaat.

 

Ik was de afgelopen week niet in de UAE dus ik weet nieks van regen of zo.

 

Abuja..is maar tijdelijk. Maar daar ben ik de komende tijd wel vaker. :grin: :grin:

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ehh... Leo, kan het ook omgekeerd ?  :D

 

Wij hebben hier in Vlaanderen zowat alles gehad: van regen tot hagel en smeltende sneeuw met zelfs een donderslag en af en toe een stralende zon: meer moet dat toch niet zijn . 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Denemarken ook prachtig weer... Ik ben erg tevreden. Gisteren en eergisteren erg veel zon, maar gelukkig bleef de temperatuur goed... het werd ca 6 graden, 's ochtends lag er beide dagen wat sneeuw, maar die smolt toen de zon hoger kwam...  Nu hebben we wat meer regen en het waait wat harder. temperatuur ca 5 graden.  Ik ben erg tevreden en blij. Wat mij betreft heerlijk weer. Zo mag het de hele zomer zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik raak al depressief als ik aan hitte van 20 graden en meer denk...

 

gelukkig zijn we allemaal anders ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...