Ga naar inhoud


FTD verliest van Brein: moet forum opschonen


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik zie het verband tussen "supersnel" internet en films downloaden niet.

 

Op de autobahn kan je met gemak met snelheden boven de 200 km/h rijden. Toegegestaan is ook slechts 120.

 

Tegenwoordig zijn er veel gebruiksvoorwerpen, welke software updates via internet krijgen.

Mijn laatste kaart update via internet voor mijn gps duurde 12 uur. Ik heb helaas slechts 1 mbit/s ter beschikking.

 

Ik wil alleen maar zeggen, dat wanneer iets naar jou mening te duur verkocht wordt, je ervoor kan kiezen het niet aan te schaffen.

Mijn persoonlijke mening is, dat je als alternatief dan niet gemachtigd bent het je maar gratis toe te eigenen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Natuurlijk mag je je dat wel "eigenen" je word namelijk onvrijwillig gebombardeert met reclame voor dit en dat.

Alles is doorspekt met reclame. Nou dan wil ik het hebben ook.

 

Het is onzin dat het niet afdragen van auteursrechten artiesten belemmert.

De meeste talenten ontstaan zonder dat ze geld hebben, vinden hun inspiratie uit andere dingen voordat ze ontdekt worden.

Verhalen van uitgemolken artiesten (Bobby?) zijn legio.

Moet ik zijn uitmelkers nog meer spekken?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
............Op de autobahn kan je met gemak met snelheden boven de 200 km/h rijden. Toegegestaan is ook slechts 120.
.................


Autobahnen liggen in Duitsland, daar geldt niet overal dat "slechts 120" is toegestaan.... in tegendeel; op nog behoorlijk wat stukken Autobahn is de max. snelheid vrij. Er geldt dan wel een advies snelheid van 130 km/h. wink

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik zie het verband tussen "supersnel" internet en films downloaden niet.



Nee is waar ,alleen het ene uiterste is het andere niet.
Wie heeft er €65 over om alleen z'n mail op te halen bij een snel internetabbonnement.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Om alleen te internetten is 3 Mb snel genoeg.

Origineel bericht van: dream7020
Waarom is dat internet dan zo snel gemaakt om te kunnen downloaden met 120 mb.

Games downloaden via Steam?

Videoconferencing? Veel consumentenverbindingen blijven nog steeds op 1mbit/s upload steken wat maar matig is hiervoor.

Beetje op Google Earth loeren?

Updates voor je OS/software downloaden? Voor mij als Linux gebruiker al snel tientallen tot honderden MB's. Een servicepack voor Windows is ook de nodige MB's.

Vakantiefoto's delen zonder ze allemaal te moeten resizen en kleiner te moeten maken?

Een video-kerstgroet sturen? (ja, ik ken iemand die dat ieder jaar doet, voert met de familie een kerstlied op dat als .m4v rondgaat)

Muziek downloaden van online winkels of sites met gratis muziek als Jamendo?

Online backups maken?

Samen aan projecten werken via internet met b.v. Dropbox?

Lijken me wel genoeg redenen zo?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik met bepaalde buitenlandse series zoals House en Dexter meeloop met de Amerikaanse airtime, dat komt vooral vanwege de gebrekkige Nederlandse programmering en wisselende tijdstippen.

 

Want het liefst zie ik ze toch in de full HD kwaliteit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: happysat
Het doneren heeft Mr.FTD al stopgezet de rest zal wel snel volgen.
Dan kunnen we ff fta en ftn en al die meuk op totdat er wat goeds komt anders lekkah headeren cry

Ach gewoon 1080 in nzb searchers ingeven en gaan :D


Huh???

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik zie het verband tussen "supersnel" internet en films downloaden niet.

Op de autobahn kan je met gemak met snelheden boven de 200 km/h rijden. Toegegestaan is ook slechts 120.



Klopt niet. Tot 130 km per uur ben je verzekerd boven de 130 km per uur niet meer. In Duitsland mag je onbeperkt hard rijden op rijkswegen tenzij anders aangegeven.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: happysat
Het doneren heeft Mr.FTD al stopgezet de rest zal wel snel volgen.
Dan kunnen we ff fta en ftn en al die meuk op totdat er wat goeds komt anders lekkah headeren cry

Ach gewoon 1080 in nzb searchers ingeven en gaan :D


Huh???

Haha ja beetje spreektaal van happysat, maar ik begrijp het. FTA en FTN zijn alternatieven van FTD (en in deze context niet free-to-air)

Headeren? Nou dat is zo lang geleden, ik zou niet meer weten hoe dat moet crazy

Maar je hebt gelijk, meestal geef ik ook een zoekopdracht in in de bekende indexeersites.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Klopt niet. Tot 130 km per uur ben je verzekerd boven de 130 km per uur niet meer. In Duitsland mag je onbeperkt hard rijden op rijkswegen tenzij anders aangegeven.

 

 

Lijkt mij heel raar toe

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Spotnet 1.5.20 is een uitstekend alternatief.

 

Als ze die offline willen halen, moeten ze heel het usenet offline halen wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste FTN'ers ,

 

Helaas moet ik jullie mededelen dat FTN2day Per direct is gesloten.

Dit naar aanleiding van de uitspraak in de rechtzaak FTD vs Brein.

Wij bestrijden dat wij winst belang hebben en dat we verdienen aan FTN (FTN is aantoonbaar alleen verliesgevend) en alhoewel ik zeker mogelijkheden zie om FTN draaiend te kunnen houden kan ik nu niets anders doen dan FTN2day te sluiten.

Dit omdat ik geen bedrijf ben als FTD maar dit al 9 jaar uit hobby doe en geen financiële middelen heb om het gevecht met stichting brein aan te gaan.

Of FTN definitief offline blijft ligt aan tal van factoren.

Alle leden bedankt voor wat we hier hebben neergezet de afgelopen jaren, en speciale dank aan alle moderators en aan Newsxs die al vele jare een trouwe partner is.

Blijf het forum volgen (ook irc blijft voorlopig open) in het oog van toekomstige ontwikkelingen.

Ik hoop op jullie steun en begrip voor dit noodgedwongen besluit.

 

Bron forum ftn

My name is Cohol, Al Cohol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helaas is het zo één schaap over de dam en er volgen er meer

 

al met al mooi klooten

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...