Ga naar inhoud


FTD verliest van Brein: moet forum opschonen


Gast wanderer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook spotnet zal vanaf 1 maart iets minder worden... daar het zover ik begrijp ook gebruik maakt van FTD... Alhoewel dat inmiddels niet meer nodig is.

 

Maar uiteindelijk wordt het downloaden zelfs makkelijker!!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ook spotnet zal vanaf 1 maart iets minder worden... daar het zover ik begrijp ook gebruik maakt van FTD... Alhoewel dat inmiddels niet meer nodig is.

Maar uiteindelijk wordt het downloaden zelfs makkelijker!!!!


Op Spotnet kun je ook zelf een "spot" aanmelden wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remo...chill wink

 

Dit progje vreet iets van 55 MB.

Mocht je gaan downloaden met 15 MB per seconde wink...dan vreet Spotnet en SABnzbd samen MAX 140 MB.

Dus onder de 150 Mb zal 't progje van je geheugen vreten wink

 

Dreambox 8000..800..500HD-S...2 x 800HD-C...en uiteraard mooie nas in 't netwerkje hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Caberg, hoe groot is jouw database? vast geen 350.000+ spots? Hoe kleiner je database des te minder het geheugen gebruik namelijk.

 

Ook bij mij (Win7 Pro x86) vreet hij ruim 270mb geheugen. Met een database die momenteel 353.776 spots groot is.

 

Voor wie trouwens niet alle spots in de database heeft lees onderstaande even:

 

Verander bij Bewerken->Provider je usenet provider in: news2.neva.ru. Geen naam of wachtwoord nodig, die velden leeg laten dus.

 

Klik op Verbinden.

 

Je database wordt bijgewerkt.

 

Stel nu je standaard account weer in, je zult zien dat je database nu ineens weer kleiner is.

 

Sluit Spotnet af.

 

Ga op Windows Vista/7 naar "C:\ProgramData\Spotnet". kopieer de naam van je standaard provider uit die map )[F2] -> [Ctrl] + [C]). bijvoorbeeld "news.hitnews.eu.spots".

 

Verwijder nu dat bestand waar je de naam van het gekopiëerd en hernoem het bestand "news.neva.ru.spots" naar de tekst die onder je plaktoets staat ([Ctrl] + [V])

 

Start nu Spotnet weer op en je hebt een guvulde database met je standaard account.

 

Voor XP gebruikers staat de Spotnet map in "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet". Dit is even uit mijn hoofd getypt dus het kan niet helemaal kloppen maar het moet in elk geval gezocht worden in All Users (en dus niet in je eigen account).

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het 156 progje juist geinstalleerd en het werkt enerzijds perfekt.

ik zie zo een 256000 spots .

Anderzijds kan ik niets permanent wijzigen in de instellingen.

De wijzigingen worden niet opgeslagen na afsluiten links boven.

Een filter toevoegen geeft ook steeds een foutmelding en is dus niet mogelijk.

Toch is dit goed te gebruiken in het post ftd tijdperk denk ik.

mvg

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk.

Als ik 2 minuten zoek op irc vind ik alles wat ik wil hebben (gratis) haha die brein.

 

Trouwens er zijn nog genoeg goede communities over die gewoon alles blijven aanbieden maar wat creatiever omgaan met het aanbieden.

 

Het gros staat straks weer even buiten spel maar dat is altijd zo geweest.

In de tijd dat we zelf pubs maakten met fxp ed was het hetzelfde.

Het gros wat niet wist hoe je er aan moest geraken moest wachten tot er een goede uitleg verscheen hier of daar hoe iets werkte.

 

Lang leve brein.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

virtualbox met een windows vm;)

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...