Ga naar inhoud


[DREAM] Prijsstijging Dreambox


Satelliet

Aanbevolen berichten

Dream liefhebbers moeten zich spoeden om een DM500HD of DM800HDse aan te schaffen.

Met de nieuwe leveringen vanaf april zullen de end-user prijzen met 20 tot 30 euro stijgen.

Dream claimt dat de onderdelen van Japanese makelij, spectaculaire prijsstijgingen hebben.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Zuppelan
Klinkt niet geloofwaardig, de kosten van onderdelen kunnen bij Dream niet de belangrijkste prijscomponent zijn.


Zou het temaken kunnen hebben met, die aardbevingen en tsunamie, en de kernreactoren op half 7 ?
Lijkt me niet zo onwaarschijnlijk...

WEL de SCHAARTSTE, DREAM ON......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een slap excuus om winst te maken.

 

Het is net als de aardappelen, die zijn per zak iets gestegen, maar de patatboer durft meteen voor 1 aardappel die gefrituurd is de hoofdprijs te vragen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben maar wereldwijd wordt nagenoeg alles in rap tempo duurder. Ik zit zelf in de coating industrie en de prijsstijgingen van de laatste maanden zijn niet van de lucht. Anderen zullen DMM volgen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja... Maar een DM800HDSE kost waarschijnlijk iets in de orde van 80 euro aan onderdelen, 50 euro aan produktiekosten, en de rest is overhead, bijdrage aan de ontwikkelkosten en marge. Als de onderdelen 20% in prijs stijgen dan is dat op de totaalprijs nog altijd verwaarloosbaar.

 

De apparaatjes die hier het meest last van zouden moeten hebben zijn de spotgoedkope FTA-bakjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Des te meer om goed op internet te zoeken naar het goedkoopste adres waar je hem koopt

 

 

Heb laatst een mail discussie gehad met een grote dealer van Sat spullen.

 

Hier ging het om de insteek tuner voor een DM8000HD-PVR het kan de bij mij niet in dat de ene hier 68Euro voor vraagt en de andere 89Euro. Hier komt bij dat het alle bij erkende Dreambox leveranciers zijn.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
en morgen is het ??????


zou een bijzonder slechte grap zijn. Nogmaals: wen maar aan prijstijgingen, de verwachting is werkelijk alles duurder gaat worden, inflatie wakkert aan, bijzonder vervelend dat de spaarrente achterblijft omdat we nog steeds de bankmannetje's met publieksgeld blijven steunen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen waren dezxe apparaten toch véél en véél te duur voor wat je krijgt... reden te meer om de markt te bekijken en een keuze te maken uit de overige kwaliteitsmerken die er beschikbaar zijn. Als iedereen dream gaat boycotten, komen ze vast wel terug opdie prijsverhogingen.

Gewoon niet meer kopen die handel.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...