Ga naar inhoud


Waarschuwing: Groupon


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Groupon, een site die het mogelijk maakt in 'massa' een product te reserveren bij webshops, om zo een flink korting te krijgen is helemaal niet zo betrouwbaar als men denkt.

 

Zelf heb ik via groupon een webrobot met ingebouwde camera bestelt. Die wilde ik iemand cadeau doen. 13 september heb ik mijn bij groupon betaalde 'groupon-coupon' verzilvert. Dat was een zeer omslachtig proces.

De robot was bij de webshop op voorraad, maar wordt door het bedrijf waar ik het bestelt heb simpelweg niet geleverd.

 

Ze reageren tevens niet op email en ze zijn telefonisch niet bereikbaar (geen gehoor of een bandje).

Bij groupon krijg je ook steevast te horen 'momenteel is het telefonisch erg druk, bel later terug. De verbinding wordt verbroken.'

 

Daar moet je het dan maar mee doen.

 

Ga je op het internet zoeken is groupon zo'n beetje de meest beklaagde website van Nederland.

 

Mijn advies:

 

Als je iets koopt, koop het dan gewoon bij een betrouwbare webshop of in de winkel.

 

Maak in ieder geval geen gebruik van groupon! Dan kan je jouw geld beter op mijn rekening overmaken wink.gif

In beide gevallen ben je het kwijt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Dan kan je jouw geld beter op mijn rekening overmaken wink
Dan moet je eigenlijk hier even je rekening nummer(s) vermelden, dan gaan we dit massaal regelen wink

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Reclame voor wie dan?

 

Ik heb de naam van de winkel helemaal niet genoemd en bij groupon koop je helemaal niets.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had me aangemeld en kreeg elke dag email aanbiedingen, toen ik er vanaf wou zag ik dat ik me nergens kon afmelden.

Moest zelf een mail voor de helpdesk opstellen om dat voor elkaar te krijgen.

 

Groupon is een internet hype waar veel investeerders geld op ingezet hebben. De druk om winst te maken is hoog.

 

Niet elk bedrijf die een korting via Groupon aanbood was daarachter tevreden over. De communicatie met de Groupon beruste op een "misverstand"

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal met je eens, denk je dat je wat besteld en betaald hebt komt de webshop waar je artikel moet wegkomen, komt deze nog even met extra kosten op de proppen, de verzendkosten moet je dat aan die webshop betalen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wie hieraan meedoet kan in no time het bokje zijn, intresant stukje, dit moet stuklopen.

Diverse europese landen op t struikelblok en de US technies gezien op zn snuit, wie volgt?

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de in dit artikel genoemde beursgang gaat (voorlopig) niet door.

Volgens de Duitse tv:

Ze moeten onder druk van de US toezichthouder, hun omzet opgave halveren

Hoe zegt men hier ook alweer zo mooi, in het dm forum,als het te mooi is om waar te zijn,is het een clone.

Als je mazzel hebt,heb je mazzel,anders heb je pech.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...