Ga naar inhoud


XS4ALL moet blijven


Anoniem

Aanbevolen berichten


Ik steun het idee, maar ga écht nu geen €50 betalen voor iets buiten een e-mail verder niets te bieden heeft...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mimisiku:

Ik steun het idee, maar ga écht nu geen €50 betalen voor iets buiten een e-mail verder niets te bieden heeft...

 

Ik ga ook maar eens rustig afwachten waar ze mee gaan komen. XS4ALL zoals het nu is, is niet goedkoop en ik heb begrepen dat ze momenteel 20 % winst maken. Freedom zegt dat ze niet uit zijn op winst, dus dan zouden de tarieven wat naar beneden kunnen voor een vrijwel identiek produkt.

 

Verder sta ik volledig achter het idealistische idee wat ze uitdragen. Was voor wel mij de doorslag om voor XS4ALL te kiezen ondanks de meerprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ze gaan dus wba leveren via een andere wba reseller. Ik zou niet kunnen bedenken hoe daar de support op de dienst beter van kan worden.

 

Ze worden dus reseller van een reseller van een kpn dienst. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom gaan ze niet naar bbned / tele2 oid toe... Die hebben toch ook een landelijk dekkend netwerk? Ik hoop dat ze glas gaan bieden voor een redelijke prijs in Amsterdam... Dan kan ik namelijk terug naar ze, want ik vind Ziggo niet alles, en heb met xs4all allen maar goede ervaringen gehad in het verleden. 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de tarieven bekijk van de bekende providers dan lijkt het ook sterk op kartelafspraken onderling. Voor zowel de pakketinhoud/snelheid betaal je overal bijna hetzelfde (zo rond de €60-70). Er zijn wat 'verborgen' aanbiedingen o.a. bij Ziggo (€41 voor TV basis en 25Mbit internet). Voor zo'n snelheid eigenlijk nog best prijzig...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...