Ga naar inhoud


XS4ALL moet blijven


Anoniem

Aanbevolen berichten


Ja doeiii!!!

10 jaar terug hebben de oprichters hun zakken gevuld door xs4all aan kpn te verkopen en nu beginnen ze te miepen dat de eigenaar de boel gaat opdoeken?

Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.

Verse naam, nieuwe reclame en gewoon de gebruikers weer terughalen van het oude xs4all.. een naam is maar een naam, het gaat om het product.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

XS4ALL was al door KPN overgenomen in 1998, maar mocht haar eigen beleid blijven voeren.

 

Begin dit jaar heeft zich een overname kandidaat voor KPN gemeld, het Canadese Brookfield. Die heeft aangegeven dat alle dochterbedrijven van KPN volledig onder KPN moeten vallen, dus Telfort en XS4ALL moeten worden opgeheven. De namen en eigen beleid zouden moeten verdwijnen.

 

https://executivefinance.nl/2019/02/welke-plannen-heeft-brookfield-met-kpn-bedrijf-is-goed-beschermd-tegen-vijandige-overnames/

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, dat is marktwerking.

De PTT als overheidsbedrijf is al lang verleden tijd. Sinds alles geprivatiseerd is, hebben vele aanbieders zich aangediend, en die worden nu opgekocht door KPN, de voormalige PTT.

Het zou concurrentie moeten geven, waardoor de consument goedkoper uit was....ja,ja.....

Zie ook de zorg: Je betaalt momenteel het gros aan zorgkosten voor megalomane ziekenhuizen, en een topzware directie en raad van bestuur.

Ik zal maar niet verder gaan, anders wordt het een grote klaagzang. Ik heb voor mezelf besloten slechts een basisverzekering te hebben voor de zorg, de rest zie ik dan wel wanneer ik het nodig heb. Ook qua TV pakket, heb ik een goedkoop abonnement. Het gaat me niet om een paar euro, maar doe niet mee aan de hype om voor een basis TV abo "slechts" 22,50 euro te batelen. Helaas zijn velen zo voorgeprogrammeerd dat ze hierin meegaan, en dat levert de grootverdieners weer geld op. Het "domme"volk is er zelf schuld aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

XS4ALL is de tweede Internetprovider voor particulieren in Nederland; de eerste was HCC!hobbynet. Ook CompuServe was al enkele jaren actief in Nederland, in eerste instantie met een mailsysteem gekoppeld aan het internet, later ook als internetprovider.

 Wikipedia

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

Door mijn wetenschappelijk onderzoek was het legaal

Laat mij raden..... Universiteit van Legoland, de eerste leerstoel was een bouwpakket van een bord voor je hoofd, en dan kiezen voor blauwe of rode blokjes, maar het resultaat was hetzelfde. Moet jij niet eens een gratis hoortest  laten doen.

  • Haha 2
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...