Ga naar inhoud


XS4ALL moet blijven


Anoniem

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
8 uur geleden zei luisteraar:

Er zijn maar twee aanbieders die aansluitingen in de woningen hebben

koper/glas kpn

coax ziggo

Alle andere aanbieders moeten aan kpn of ziggo betalen

4g heb je ook nog dan bij de mobiele aanbieder.

5g kan de markt weer open breken

 

 

Uiteraard landelijk gezien klopt dat, maar er zijn wel grote verschillen tussen wba, weas en vula.

 

Als je reseller van een kpn reseller wordt heb je hoe dan ook nog 2 schakels tussen jou en de klant zitten en dat komt de kwaliteit niet ten goede.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
10 uur geleden zei luisteraar:

Er zijn maar twee aanbieders die aansluitingen in de woningen hebben

koper/glas kpn

coax ziggo

Alle andere aanbieders moeten aan kpn of ziggo betalen

4g heb je ook nog dan bij de mobiele aanbieder.

5g kan de markt weer open breken

 

Wanneer je het over Nederland hebt ben je verkeerd ingelicht.

Toevallig ben ik vandaag in Tiel bezig geweest met Glasnet Tiel, die beheren een eigen Glasnet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, het is een zelfstandig bedrijf, wat bij gebrek aan beter zelf een glasnet is gaan aanleggen.

Ze werken samen met NDIX.

Je hebben een eigen lijn naar Amsterdam, met redundancy

 

Ze leveren alleen een belichte glasvezel, je mag zelf je ISP kiezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 13-11-2019 om 12:38 zei luisteraar:

Er zijn maar twee aanbieders die aansluitingen in de woningen hebben

koper/glas kpn

coax ziggo

Alle andere aanbieders moeten aan kpn of ziggo betalen

Busted!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Big fellow:

Heb je hier nu van geleerd dat je dingen die in jouw hoofd rondgaan, niet moet plaatsen alsof het een feit is? Of ga je daar gewoon mee door? 

Met de tijd veranderen dingen die je nog niet kan weten

Updaten zijn altijd welkom

Negatieve reacties zegt iets over het karrakter

Normaal reageren is prima en draagt bij een discussie

Een negatieve ondertoon Bah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei luisteraar:

Met de tijd veranderen dingen die je nog niet kan weten

Updaten zijn altijd welkom

Negatieve reacties zegt iets over het karrakter

Normaal reageren is prima en draagt bij een discussie

Een negatieve ondertoon Bah

 

De negatieve "bah" ondertoon roep jij op bij mensen. Jij kent mij niet, dus zeg maar niets over mijn karakter. Maar aan de andere kant na alle onzin die je uitkraamt hier zullen de uitspraken over mijn karakter ook wel niet kloppen.

 

Jij hebt zo'n gigantische plaat voor je hoofd waar niet doorheen te komen is. Er zijn vele mensen geweest hier die je op een nette/rustige manier hebben proberen te vertellen dat je moet stoppen met niet correcte informatie te plaatsen, maar je negeert dat gewoon. Nog sterker, je schrijft zelf dat je dingen waarvan je weet dat ze onjuist zijn gewoon plaatst om reacties uit te lokken. 

Er zijn vele posts van je waarin je van alles beweert gedaan te hebben, "jarenlange" ervaring in te hebben, "alles" over te weten, maar keer op keer wordt je ongelijkheid bewezen.

Als je echt wat wilt toevoegen aan dit forum, onderzoek dan de dingen die je wilt plaatsen voordat je ze plaatst. En ga nu eens niet uit van het bewezen onjuiste "feit" dat wat je denkt te weten juist is.

Ceesv probeert je regelmatig te vertellen dat je "ruist", en ik neem toch wel aan dat je weet wat hij hiermee bedoelt. Als dat keer-op-keer tegen je wordt gezegd, dan ga je daar toch over nadenken waarom dat zo is?

 

Je mag van mij denken wat je wilt, je mag denken dat jij weet wat voor een karakter ik heb, maar houd dat maar lekker voor je. Want ik weet nagenoeg 100% zeker dat je volledig naast de waarheid zit.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja kan er niets aan doen dat ik lang gewerkt heb in sectoren met een breed spectrum

van ict software telecom satcom en veel meer.

Vond het lekker werk iedere keer iets totaal anders.

En zal mijn opleidingen maar niet noemen

Normaal loop ik hier niet te koop mee

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ceesv:

Wanneer je het over Nederland hebt ben je verkeerd ingelicht.

Toevallig ben ik vandaag in Tiel bezig geweest met Glasnet Tiel, die beheren een eigen Glasnet.

 

In het gehele buitengebied gaan ze glasvezel aanleggen volgens het zgn 'overheidsmodel' waardoor de gebruikers niet hoeven bij te dragen aan de hogere aanlegkosten. Opdrachtgever: Glasvezel Buitenaf.

 

Glasnet Tiel beperkt zich tot 4 bedrijfsterreinen in Tiel. Naast het maandelijkse tarief betaalt een bedrijf eenmalig een aansluitbedrag v.a. € 1.850,- excl. leges en degeneratiekosten.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

ennie hoe,

ik had al weken geleden opgezegd bij XS4ALL omdat de nieuwe locatie een povere 20Mbit/s <> 2Mbit/s levert, that sucks.

Maar al in den beginne schreef ik dat de dienstverlening echt top is. (toen aangekondigd werd dat XS4ALL verdwijnt)

 

Het zal "kein Zuckerschlecken werden" voor de Freedom oprichters.

 

p.s.

"kein Zuckerschlecken werden", is een heel erg passende Duitse uitdrukking voor hetzelfde in Nederlands => dat het proces zal niet over rozen gaan.

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop oprecht dat ze gaan slagen, en dat ze het service/helpdesk niveau van XS4ALL gaan behalen/behouden. Jarenlang heb ik voor mijn ouders een XS4ALL abonnement betaald, om de doodeenvoudige reden dat als er wat aan de hand was, dat was dus welgeteld 3x in 20 jaar (!), ze de helpdesk konden bellen die meer zei dan "modem resetten en opnieuw proberen".

Nogmaals, als ze glas gaan leveren op mijn lokatie, dan gaat Ziggo er vliegend uit 😉. En ja, daar ben ik voor bereid meer geld dan een andere provider neer te tellen. Ook alle initiatieven die ze ondersteunden als XS4ALL hoop ik dat ze als Freedom Internet weer gaan ondersteunen....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...