Ga naar inhoud


na update et9x00 zwart scherm


tumtum

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en ben gaan updaten van et9000 naar et9x00.

Ging allemaal wel makkelijk en na de nieuwe bootloader geflasht te hebben, een nieuw pli image voor et9x00 geflasht op mijn et9000.

 

Helaas, na booten (ik zie inderdaad nu et9x00 staan in het display) zie ik een zwart scherm en als ik overschakel naar een andere zender alleen de zenderinfo onderin het scherm (gedurende 5 seconden) en dan weer een zwart scherm.

Wie kan mij helpen want je begrijpt dat dit wel erg vervelend is.

 

 

Hellup!! :eek:

 

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeee Cobus,

 

Ik heb cccam nogmaals geïnstalleerd (raar dat ik dat weer heb en niemand anders op internet waar ik natuurlijk gegooggeld heb) en verd$%^& hij doet het!!

 

Heel erg bedankt en weer een leermoment achter de rug en blij weer kijken en weer blij kijken.

TOP :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee Cobus,

 

Ik heb cccam nogmaals geïnstalleerd (raar dat ik dat weer heb en niemand anders op internet waar ik natuurlijk gegooggeld heb) en verd$%^& hij doet het!!

 

Heel erg bedankt en weer een leermoment achter de rug en blij weer kijken en weer blij kijken.

TOP :grin:

 

Uhm, dat had ik ook, maar kwam er vrij snel achter dat cccam er niet in stond. Vandaar dat ik het niet gemeld had. Excuses. :P

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...