Ga naar inhoud


ET9000 "dood" na power loss


unique

Aanbevolen berichten

Hello,

 

Na een stroomuitval wil mn ET9000 niet meer opstarten en blijft er ET9000 in het scherm staan. Na herhaaldelijk de sw te vervangen te hebben (oude versie) heb ik ook de bootloader vervangen om daarna de nieuwe sw te kunnen laden. Direct na het opnieuw flashen geeft de ontvanger "booting" en wanneer je de stroom uitschakelt en daarna weer aan geeft hij "ET9X00" (vanwege de nieuwe bootloader natuurlijk).

 

Alle upgrade processen lijken goed te gaan. ik heb de upgrades via alle usb poorten geprobeerd.

 

Heeft iemand nog een idee hoe te fixen?

 

Greetz,

Unique

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit probleem heb ik met de vakantie gehad, stroom er af gehaald van de ET9000 en bij terug komst wilde de ontvanger niet meer door starten, het zelfde probleem wat jij nu hebt.

Ik heb de ontvanger naar de dealer teruggebracht en deze konden het probleem ook niet verhelpen.

De dealer heeft toen de ET9000 teruggestuurd naar de importeur en deze heeft me later een nieuwe opgestuurd.

De half jaar oude ET is naar de fabrikant terug gegaan.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem heb ik met de vakantie gehad, stroom er af gehaald van de ET9000 en bij terug komst wilde de ontvanger niet meer door starten, het zelfde probleem wat jij nu hebt.

Ik heb de ontvanger naar de dealer teruggebracht en deze konden het probleem ook niet verhelpen.

De dealer heeft toen de ET9000 teruggestuurd naar de importeur en deze heeft me later een nieuwe opgestuurd.

De half jaar oude ET is naar de fabrikant terug gegaan.

 

Hij is inmiddels ook retour leverancier. even afwachten hoe ze het oplossen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...