Ga naar inhoud


NFI Backup maken plugin & handleiding


Tuurtje

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Hier 8.15

 

En release notes:

 

Na gut, nachdem es keine Fehlermeldungen mehr mit der 8.14 gab habe ich eine 8.15 gemacht

wo die Einstellung das man /usr mitsichern kann selbst wenn es ein Mountpoint ist wieder funktioniert.

Damit die Flash Expander Benutzer wenigstens was sinnvolles sichern können das man dann wenigstens

noch für was anderes benutzen kann. Wie sinnvoll das ist will ich besser nicht kommentieren,

aber ich wurde gebeten es wieder reinzumachen, da ich es als mögliche Fehlerquelle zeitweise abgedreht hatte.

 

Damit sollte sowohl für OE 1.6 als auch 2.0 das dFlash 8.15 eigentlich wieder voll funktionsfähig sein.

Ich denke wir lassen das mal einige Zeit so und wenn es sich bewährt wird es mal die Basis für ein dFlash 9.0.

 

Tuurtje

enigma2-plugin-extensions-dflash_8.15_all.zip

aangepast door Tuurtje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 8.15

 

En release notes:

 

Na gut, nachdem es keine Fehlermeldungen mehr mit der 8.14 gab habe ich eine 8.15 gemacht

wo die Einstellung das man /usr mitsichern kann selbst wenn es ein Mountpoint ist wieder funktioniert.

Damit die Flash Expander Benutzer wenigstens was sinnvolles sichern können das man dann wenigstens

noch für was anderes benutzen kann. Wie sinnvoll das ist will ich besser nicht kommentieren,

aber ich wurde gebeten es wieder reinzumachen, da ich es als mögliche Fehlerquelle zeitweise abgedreht hatte.

 

Damit sollte sowohl für OE 1.6 als auch 2.0 das dFlash 8.15 eigentlich wieder voll funktionsfähig sein.

Ich denke wir lassen das mal einige Zeit so und wenn es sich bewährt wird es mal die Basis für ein dFlash 9.0.

 

Tuurtje

Tuurtje is er ook nog een speciale manier om je config in te stellen? Iets waar je op moet letten? Kijk het pad opgeven is bekend maar er staat meer of zoals het staat is het goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Is 8.15 nog steeds de recentste?

 

(-ik probeer op een 7020HD de DMM-soft met GP3 erop in z"n totaliteit te backuppen)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren opgelet dflash 8.15 werkt niet meer met nieuwe dream image op 7020HD.

dreambox-image-dm7020hd-20130302.nfi

Op andere boxen weet ik het niet.

 

Heeft te maken met andere geheugen indeling:

use UBI/UBIFS for dm7020hd and enable full 1GB flash space

 

Heb wel een enorme hoeveelheid ram erbij:

ubi0:rootfs             369.8M     93.0M    276.8M  25% /
devtmpfs                154.8M         0    154.8M   0% /dev
none                    154.9M    360.0K    154.6M   0% /var/volatile
/dev/mtdblock2            7.0M      3.8M      3.2M  55% /boot
/dev/ubi0_1             535.8M     24.0K    531.1M   0% /data

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...