Ga naar inhoud


M7 sat801, iemand ervaring met dit snertding?


Gast Hilario

Aanbevolen berichten


dan vrees ik toch dat er iets niet helemaal goed is met jouw ontvanger. Dat hij de software opnieuw probeert in te laden zou er kunnen op wijzen dat de vorige firmware niet echt goed ingeladen is.

Ben je zeker dat hij niet opnieuw aan het proberen is om de firmware in te laden nu ?

 

Na ongeveer 35 min gaat ie inderdaad helemaal uit . Na die ene poging om 1.09c in te laden ( die er al opstond out off the box ) , heb ik geen poging meer gezien .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal 30 minuten. Dit zou gebruikt worden om nieuwe software of zenderlijst te zoeken. Wat niet normaal is dat hij na een opname niet uitgaat. Sinds deze nieuwe software is de fout uit de eerste versie terug. Gisteren avond een opname gemaakt op vt4. Deze morgen nog aan het spelen. Dus groen lampje nog aan. @redneck pvr functie heeft niets te maken met het aantal tuners. Je hebt pvr als je kan opnemen. En meer heb ik niet nodig. We nemen enkel op als we niet thuis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frodo, ik wil er niet echt een discussie over opbouwen.

Ik zie de 801 als een zapper. Vroeger kon je er een analoge VHS recorder aanhangen, die is nu vervangen door een USB stick. Meer is het niet.

Vreemd van die fout. Tenzij de ontvanger al aan stond toen de opname begon te lopen. Dan zou het logisch zijn dat hij niet uit is gegaan. Ben je zeker dat de ontvanger uit stond toen de opname begon ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe jij het ziet heeft voor mij geen enkel belang,jij hebt mij die ontvanger niet verkocht en bijgevolg geen enkele verantwoordelijkheid. Tvvlaanderen daarentegen heeft mij die verkocht als pvr ontvanger mits het aansluiten van een harde schijf. Geeft daarbij niet thuis bij het melden van problemen. Komt niet verder dan het terug zetten naar fabrieksinstellingen. Telkens volledige uitleg opnieuw moeten doen omdat er geen opvolging is vd klachten. Laatste mail werd er toegegeven dat sommige harde schijven problemen geven. Echter geen oplossing gekregen. Reeds harde schijven getest van drie verschillende merken en altijd dezelfde problemen. Kan mijn geld niet terug krijgen. Om de vrede te bewaren hier thuis dus ontvanger verbannen naar 2de kaart en op hoofdkaart oude technomate met module. Gevolg tvvlaanderen gewoon uitzitten en dan iets anders in huis halen zeker. Klanten lokken met kortingen en 2jarige contracten kan op korte termijn veel inkomsten genereren ,maar als je die nieuwe klanten geen ondersteuning geeft of negeert dan zijn die na 2 jaar ook weer weg.

En om op u vraag te antwoorden,ja ik ben er zeker van dat hij uit stond. Dit is trouwens bij elke opname sinds de laatste software dat dit zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand toevallig de disecq volgorde van zo'n tvv duo lnb , heb die m7 ontvanger op mijn wok getest , en die instellingen vergeten op te schrijven :sleep: .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , bedankt . Heb geen zin terug te gaan naar fabrieksinstellingen , en nog eens alles opnieuw te doen zoals zenderlijst inladen enz . Ding gaat nu terug de doos in om morgen in provincie luxemburg zo snel mogelijk beeld te hebben na het werk ;) .

 

 

P.S In het weekend verkeer ik meestal in slaapmodus :P .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds mijn laatste post van 5 mei is de m7 sat801 nog geen enkele keer naar stand-by gegaan na een opname. Blijft gewoon aan staan.Dus de energie besparende functie heeft geen enkel nut als de software niet mee wil.Ook kunnen opnames die in 4:3 zijn gemaakt enkel uitgerokken naar 16:9 worden afgespeeld. Ik heb alle instellingen al getest. Live worden de 2 zwarte balken links en rechts mooi weergegeven. Neem je een stukje op en alles wordt uitgerokken afgespeeld. En waarom krijg ik geen enkel antwoord van de klantendienst van tvvlaanderen?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het een gekend probleem. :/ Kunnen ze dat dan niet even melden. Welke vragen? Meldingen van problemen,vragen over zenders ea. Mijn laatste vraag "hoe kan ik alles opzeggen" ,uiteraard zonder antwoord. Via contactformulier op website zit ik nog te wachten op antwoorden die ik ten laatste 18/4,7/5 en15/5 zou ontvangen. 7 Maal een antwoord met verzoek om meer info gekregen. Meer info gegeven maar wacht nog steeds op enig antwoord. 5 dagen na mijn antwoorden krijg ik wel volgende mail van mailmarshal@canaldigitaal :

 

Delivery of a message from you has exceeded the retry time:

From: **********************

Subject: Re: *********

 

The following recipients could not be delivered:

klantendienst@vragen.tv-vlaanderen.be

 

5 dagen na verzenden een bericht dat geen steek houd.

Ik wil wel klant blijven,maar willen jullie mij nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...