Ga naar inhoud


M7 sat801, iemand ervaring met dit snertding?


Gast Hilario

Aanbevolen berichten


Wellicht ben ik niet duidelijk genoeg geweest: het opnemen geeft geen enkel probleem met een op een PC geformatteerde USB stick!
Het probleem is dat de USB stick na in de satellietontvanger gezeten te hebben plotseling geen 'inhoud' meer leek te bezitten, en ook op een PC niet langer als opslagmedium herkend werd. Normaal kan ik in elk geval de opgenomen bestanden op een PC zien (natuurlijk niet afspelen!), maar de hele stick wordt niet meer 'gezien' door de PC, hetgeen altijd zou moeten gebeuren, zelfs als hij niet geformatteerd was of een afwijkend format had. De enige conclusie moet dus zijn dat hij door de ontvanger op de één of andere manier 'opgeblazen' is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je de stick al eens geformatteerd met de 807?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ja toch kan dat gebeuren,

doordat hij stuk raakt indien hij tijdens data acties uit het USB slot getrokken wordt...

dat ken je ook van je windows PC, de usb stick moet veilig verwijderd worden door hem te umounten...!

 

zo heb ik al eens een usb hdd met 160GB data verloren omdat de baas de plug trok uit zijn PC

 

je zult dan toch een andere stick moeten halen en het via de gesuggereerde procedure moeten formateren

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...