Ga naar inhoud


TVVlaanderen gestart Astra 3B


meijelsat

Aanbevolen berichten

Volgt me een bericht van King of sat dat zenders van TVVlaanderen zijn al gestart met uitzenden via Astra 3B transponder van Canal Digitaal.

 

DVB-S2 (MPEG4)

12.129.00MHz/.V

SR:27500

FEC:2/3

 

Bron: http://nl.kingofsat.net

aangepast door meijelsat

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


In plaats van de HD zenders iets meer bitrate geven, wordt er gewoon meer bij gepropt. Ik kan je op een briefje geven dat de TV Vlaanderen transponder gaat verdwijnen. één (SD) en Canvas (SD) verdwijnen of worden dan bij een CanalDigitaal transponder gepropt op de Astra 1 voor de TéléSAT abonnees.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lossen ze het dan op voor Telesat abonnees met TV-Vlaanderen optie? Die staan normaal uitgericht op 19° en 13° Oost. Zijn die dan ineens VTM, 2Be, VT4 enz. kwijt?

Of zullen ze die allemaal verplichten om hun schotelinstallatie aan te passen. Maken ze toch ook geen goeie vrienden daar.

 

Misschien verdwijnt het optiepakket dan wel voor Telesat-abonnees, en blijft enkel één sd en canvas sd op 19° op een canal digitaal transponder voor canal digitaal abonnees die nog

geen hd-ontvanger hebben.

 

En TV-Vlaanderen vanaf eind van het jaar volledig in MPEG4 voor alle abonnees..

 

De toekomst zal het uitwijzen..;

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zenden nog altijd geen beeld uit hoor maar de namen van de zenders staan er al wel enkele dagen op .......dit had ik gemerkt na een scan op de sat toen ik een zender zocht die ik miste.

Maar ze zullen wel binnen paar dagen mss beginnen uitzenden.

 

Mss dat dit ook de reden was voor de uitval van gisteren avond ofzo omdat ze iets aan het testen waren ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...