Ga naar inhoud


SAB TITAN 1 HD - hoe ontvang ik Nederlandse zenders ?


b0bby

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Kan je de vraag iets duidelijker stellen?

 

Normaal sluit je de ontvanger aan op je schotel en tv, je steekt de smartkaart en/of kaartlezer in de ontvanger, leest een kanalenlijst in en je kan kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kan alleen voor sat gebruikt worden. De titan2 kan wel digitenne aan.

Voor sat heb je een canal digitaal kaart nodig, deze is oranje van kleur.

 

Gr topie

aangepast door topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de kanalen lijst nederlandse zenders staan.

En met deze smartcard ontvang ik op mijn kpn kastje alle zenders...

 

Is er geen enkele mogelijkheid om ook nl zenders te ontvangen met de sab titan 1 ?

Vreemd dat het wel allemaal in de kanalenlijst staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een kaart gebruikt kan deze gewoon alles ontvangen.

Wat die man bedoeld is iets anders, maar daar moet je toch bij hem voor zijn. Kan daar verder niet op ingaan.

 

Succes,

 

Topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om Nederlandse programma's per satelliet te kunnen kijken voldoet je ontvanger, je hebt alleen een abonnement met seca smartcard van Canaldigitaal nodig, om die programma's te kunnen decoderen.

 

Je probeert nu met een digitenne kaart je satelliet ontvanger open te zetten, en dat gaat niet lukken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...