Ga naar inhoud


werkende dvb t/c/s sticks in combinatie met vu+ boxen


wiz

Aanbevolen berichten

  • Moderator

VU+ liefhebbers,

 

We hebben op dit forum een schat aan informatie staan voor wat betreft hardware welke werkt in combinatie met VU+ boxen. Wat we nog missen mijns inziens is een overzicht van werkende dvb-t / dvb-c sticks die goed werken.

 

Zou een ieder die goede of slechte ervaringen heeft met dvb-c / t sticks dit willen melden in dit topic? Het idee is dat ik er dan een stickie van kan maken met een lijstje van dvb-c / t sticks welke het goed doen en welke je dus beslist niet moet gebruiken zodat we hiermee elkaar kunnen helpen.

 

Informatie die ik graag zou willen weten:

 

 

Merk van de stick:

Type stick:

gebruikt in combinatie met: DUO / UNO / ULTIMO / SOLO

met welk image getest: PLI / BLACKHOLE / STOCK /VTI / VIX / <ander image>

 

ik hoor het graag van jullie!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inmiddels al een paar keer voorbij gekomen maar voor het overzicht komt ie nog een keer...

 

Werkt perfect "out of the box" met OpenPLi, het zappen is iets trager dan met de vaste dvb-s tuners.

Kabelaar is Ziggo.

 

Merk van de stick: Sundtek Media TV Digital Home

Type stick: DVB-C

Gebruikt in combinatie met: DUO

Met welk image getest: OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Vrienden,

 

ik heb deze draad even ontdaan van discussies over usb sticks. De bedoeling is dat jullie hier positieve ervaringen met dvb-c/t/s sticks kunnen melden zodat hier een stickie gemaakt kan worden met een lijst van werkende apparaten.

 

Het is dus NIET de bedoeling om hier vragen te stellen of discussies te voeren over dvbt sticks, die worden verwijderd.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er nu in ieder geval NIET meer op reageren. Had er iets mee gedaan, word het verwijderd. Dus geen belangstelling.

 

modbreak: Jouw posting ging over een usb stickie, en niet over een dvb-t / c stick, en is daarom ook verwijderd.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

modbreak: Jouw posting ging over een usb stickie, en niet over een dvb-t / c stick, en is daarom ook verwijderd.

 

Dat zou ook anders kunnen worden geschreven: Uw posting ging over een usb stick, u hebt het waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen.

 

Hard is modern, onfatsoen is in en daarbij moderatoren mogen graag laten zien dat ze durven.

 

Mij best: U schrijft het niet ik, ik blijf mij fatsoenlijk gedragen, want een MODBRAEK: oef oef zeg.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijkbaar wordt het niet op prijs gesteld dat ik een draadje open om informatie te verzamelen. Ik ga deze sluiten, hier zit ik niet op te wachten.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...