Ga naar inhoud


SyFy en 13th Street verdwijnen


Seba

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zo zie je weer dat grote reuzen veel geld willen geven voor een zender(s) en kleinere het niet aankunnen en moeten opgeven,

want comcast en liberty global hebben banden met elkaar.

spijtige zaak,langs de ene kant alle zenders naar MPEG4 zetten op de 19.2 voor belgie en langs de andere kant zenders verwijderen voor een andere zender te geven die zeer waarschijnlijk ook in MPEG4 zal komen,

tegenwoordig ben je niks meer met een MPEG2 ontvanger,de zenders verdwijnen voor hen als sneeuw voor de zon.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens contact opgenomen ivbm het kosteloos opzeggen omdat syfy en 13thstreet verdwijnen. Kan niet omdat ik ben ingegaan op een actie en een 2 jarig contract heb getekend. Wie kan dan opzeggen,zij die vrij zijn van contract? Dan hoef je dat toch niet te vermelden in een nieuwsbrief. Waar kan ik meer info vinden hoe dit wettelijk geregeld is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik toch eens benieuwd wanneer men dit gaat kenbaar maken naar de klanten toe en vooral "hoe"

Ik persoonlijk heb buiten de forums nog niks gezien van het verdwijnen van deze 2 zenders.

Waarschijnlijk zal dit weer met een nieuwsbrief gaan, in het groot de aankondiging van Disney Chanel, ergens in een hoekje het stopzetten van 13th street en Syfy

 

Moet ik nu voor 2 x VRT, VTM, 2be, VT4, Vijf tv en vitaya, en een paar documentaire zenders waar men al een half jaar hetzelfde doorgeeft, een basis plus pakket blijven betalen, terwijl er aan afbraak wordt gedaan in plaats van opbouw.

 

Vreemd genoeg blijft bij Belgacom tv en Telenet alles hetzelfde, die bieden nog de zenders aan die bij Tv Vlaanderen al verdwenen waren, of gaan verdwijnen, zoals TCM, 13th street, syfy in het Nederlands en Frans, sundance channel, MGM, action.

Nee, dit gaat niet de goede kant op, je kan Tv Vlaanderen vandaag toch geen ernstige aanbieder meer noemen, dat clubje is onbetrouwbaar

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mebo : er was reeds een aankondiging naar de klanten toe in de laatste nieuwsbrief van juli. Stond wel helemaal onderaan en ik had er ook grandioos over gelezen. Maar dat is maar een klein beetje hun fout en voor de rest de mijne.

 

13th Street en SyFy

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

De zenders 13th Street en SyFy zijn vanaf 15 augustus niet meer beschikbaar via satelliet. Op 27 juni kondigden we een mogelijk vertrek van de zenders al aan op onze website en u antwoordde massaal op een online voting voor een opvolger in Basic en Basic+. Uw keuze viel daarbij op Disney Channel. Het kanaalnummer en de lanceringsdatum van Disney Channel vindt u binnenkort op onze website.

Indien u niet akkoord gaat met deze beslissing, kan u uw abonnement tot en met 31 augustus 2012 kosteloos opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze blijven bij tvvlaanderen volhouden dat niet iedereen kan opzeggen:

"Dit is voor de klanten die niet ingetekend hebben op deze actie.

U kan moeilijk intekenen voor een actie om een decoder heel goedkoop aan te kopen en dan een aantal maanden daarna zeggen dat u uw abonnement opzegt.

De voorwaarden van de actie zijn u duidelijk meegegeven toen u inschreef voor deze actie."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze blijven bij tvvlaanderen volhouden dat niet iedereen kan opzeggen:

"Dit is voor de klanten die niet ingetekend hebben op deze actie.

U kan moeilijk intekenen voor een actie om een decoder heel goedkoop aan te kopen en dan een aantal maanden daarna zeggen dat u uw abonnement opzegt.

De voorwaarden van de actie zijn u duidelijk meegegeven toen u inschreef voor deze actie."

 

Ik heb onthouden dat met de nieuwe telecomwet er een afkoopschema moet gekend zijn voor dergelijke overeenkomsten.

Ik weet dat die telecomwet in de kamer in commissie is goedgekeurd, maar of dit ook plenair reeds gebeurd is?

Wanneer zal de wet dan in werking treden? Wat met overeenkomsten van voor de nieuwe wet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV_Vlaanderen zou beter eens in actie komen en hun klanten verwennen in plaats van steeds zenders af te nemen.

2 zenders weg en voorlopig nog maar sprake van 1 nieuwe zender "Disney channel"

 

Om géén klanten te verliezen maar extra klanten te creëren kan je maar 1 ding doen!

Zorg voor een mooi aanbod die de concurentie eventueel niet doorgeeft.

 

Waarom geen Sbs6 of RTL's bij het aanbod van Tvv?

Waarom geen Film1 kanalen in een eventueel extra abbo?

 

Wij hebben reeds Tvv en Belgacom Tv maar weten voorlopig nog niet welke we zullen houden.

Eentje zal er wel moeten verdwijnen, blijf géén 2 abbo's betalen.

aangepast door 2pk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 2pk Ja 2 abbo's valt duur uit, ik heb dan ook een tijd geleden mijn TVV abbo opgezegd en nu kijk ik alleen nog Belgacom tv en free sat. Moesten ze bvb bij TVV de Nederlandse RTL, SBS6 NET5 en VERONICA doorgeven, dan zou ik weer TVV overwegen. Maar nu ben ik heel tevreden met mijn Belgacom tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 2pk Ja 2 abbo's valt duur uit, ik heb dan ook een tijd geleden mijn TVV abbo opgezegd en nu kijk ik alleen nog Belgacom tv en free sat. Moesten ze bvb bij TVV de Nederlandse RTL, SBS6 NET5 en VERONICA doorgeven, dan zou ik weer TVV overwegen. Maar nu ben ik heel tevreden met mijn Belgacom tv.

wegens uitzendrechten en reclameblokken enzo is dit niet mogelijk voor in vlaanderen de nederlandse zenders door te geven,alsook de filmzenders is niet mogelijk wegens uitzendrechten enkel voor nederland voor de films die ze uitzenden,

de uitzendrechten voor quasi dezelfde films als film1 liggen bij telenet voor prime.

 

en de telecomwet komt er zeker door,

bij telenet starten ze ermee vanaf oktober 2012.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal toch ook mijn TVV proberen op te zeggen.ik zie graag vh-1 classics,maar eer je die kan zien,moet je al die vlaamse commerciële bricol,troep of brol erbij nemen :mad: ,waardoor psychiaters extra werk hebben na een avondje kijken :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de (telefonische) klantendienst is dit de juiste informatie :

Je kan opzeggen met een opzegtermijn ' 30 dagen >> einde van de maand'.

Ik heb nu een maandelijks opzegbaar contract.

Als ik vandaag zou opzeggen is het contract afgelopen eind september.

Opzeggen kon gebeuren door me met iemand door te verbinden die dat in orde kon maken.

Er wordt precies veel opgezegd want ze hebben er voorbehouden operatoren voor in dienst..

 

Downgraden zou volgens de medewerker van TVV aan de maandelijkse opzegbaarheid niets wijzigen. Er start geen nieuw contract van 12 maanden.

 

TVV probeert op korte termijn, anders op langere termijn, een waardige vervanger te vinden voor de twee kanalen die verdwijnen. Maar momenteel is het enkel nog Disney die erbij komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens contact opgenomen ivbm het kosteloos opzeggen omdat syfy en 13thstreet verdwijnen. Kan niet omdat ik ben ingegaan op een actie en een 2 jarig contract heb getekend. Wie kan dan opzeggen,zij die vrij zijn van contract? Dan hoef je dat toch niet te vermelden in een nieuwsbrief. Waar kan ik meer info vinden hoe dit wettelijk geregeld is?

 

gewoon downgraden is bij mij gelukt na in te gaan op een 2 jarig aanbod

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...