Ga naar inhoud


CanalDigitaal gaat modulatie veranderen


Sprietje

Aanbevolen berichten

hoi,

 

nieuwe datum bekend:

In de nacht van 17 op 18 september 2012 wordt een van de CanalDigitaal satelliettransponders omgebouwd van QPSK naar 8PSK. Het betreft de transponder waar Nederland 2 HD, SBS6 HD en Eredivisie Live HD worden uitgezonden

11739 V

DVB-S2/QPSK 27500 5/6

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb na de omschakeling toch problemen met alle zenders op deze transponder. De receiver meet 85% signaalsterkte en 100% kwaliteit maar ik krijg een melding "deze zender is gecodeerd of niet beschikbaar" Kan het zijn dat mijn CI module problemen heeft met het decoderen op 8PSK? Gebruik een Humax Icord icm een Powercam Pro. Gaat al 3 jaar goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb na de omschakeling toch problemen met alle zenders op deze transponder. De receiver meet 85% signaalsterkte en 100% kwaliteit maar ik krijg een melding "deze zender is gecodeerd of niet beschikbaar" Kan het zijn dat mijn CI module problemen heeft met het decoderen op 8PSK? Gebruik een Humax Icord icm een Powercam Pro. Gaat al 3 jaar goed...

Zover ik het weet werkt de Powercam pro niet goed met 8PSK. Had je beeld op History HD (Als je deze had)? Voor mij een reden geweest om geweest om een Aston module te kopen.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...