Ga naar inhoud


SES financieel in zwaar weer


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

En dat light pakket is tijdelijk en gaat en in de toekomst ten onder aan het succes.

Vanaf 100.000 abonnees is Joyne verplicht het basispakket met 30 zenders aan te bieden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er wordt hier veel teveel over het Nederlands binnenmarktje gesproken. Die piepklein is qua satelliet gebruikers in Europa.

En daarmee is het ook weer duidelijk dat die paar Transponders gewoon weg te duur zijn.

Zo zullen grotere marktspelers in Europa veel meer invloed hebben op SES haar reilen en zeilen. Kijk maar eens hoeveel providers via SES op satelliet staan.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ilseonline zei:

 

....

Joyne is met een Light pakket voor eenvoudige ontvangst in dat gat gesprongen, echter is dat niet met de Astra2 en de Astra1te combineren wat een struikelblok kan zijn om (nog) niet over te stappen.

 

Als je een Stab Italia rotor aanschaft heb je geen probleem; let wel op de schotelmaat, heb je een schotel van 80cm of kleiner, koop dan de HH100, heb je een schotel van 120cm koop dan de HH120.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D-box zei:

Als je een Stab Italia rotor aanschaft heb je geen probleem; let wel op de schotelmaat, heb je een schotel van 80cm of kleiner, koop dan de HH100, heb je een schotel van 120cm koop dan de HH120.

 

Ik bedoel voor de algemene consument, niet de hobbyist of iemand die meer wilt.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ilseonline zei:

 

Ik bedoel voor de algemene consument, niet de hobbyist of iemand die meer wilt.

 

Hoi ilseonline,

De installatie is echt niks aan en eenmalig; het makkelijkste is dat je over USALS beschikt.

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...