Ga naar inhoud


samenwerking AustriaSat en Sky Österreich


Amager95

Aanbevolen berichten

Op de website van Austriasat is te lezen dat bij Sky Österreich nu ook de HD-zenders zijn te ontvangen van Austriasat (onderdeel van M7).

 

http://www.austriasat.at/sky/

 

Voor het val dit van de website daarverdwijnt hier overname:

 

Jetzt 3 Monate gratis für alle Sky HD-Kunden!

  • HD Austria Programme RTL HD Austria, ProSieben Austria HD, PULS 4 HD, SAT.1 Österreich HD, VOX HD Austria, kabel eins austria HD, RTL II HD Austria, nickelodeon HD, N 24 HD, Comedy Central HD für alle Sky Satellitenkunden empfangbar
  • Das marktführende HD-Angebot von Sky Österreich wächst damit auf die Anzahl von 54 an
  • Zum Auftakt: drei Monate Gratis-Freischaltung für alle Sky Abonnenten mit Satellitenempfang und NDS-Karte.

Op zijn Nederlands:

  • RTL HD Austria, ProSieben Austria HD, PULS 4 HD, SAT.1 Österreich HD, VOX HD Austria, kabel eins austria HD, RTL II HD Austria, nickelodeon HD, N 24 HD, Comedy Central HD zijn voor alle Sky Satellitenkunden te ontvangen
  • De marktleidende HD aanbod van Sky Österreich groeit daarmee tot een aantal van 54
  • Als proef drie maanden gratis kijken voor alle Sky Abonnementen met satellietenontvangst met een NDS-kaart.

Als ik dit lees dan vraag ik mij af of CDS, TVV en Telesat ook binnenkort een samenwerking aangaan met Rupert Murdoch's Sky.

Zeker door het voetbal is naar mijn idee geen onlogische gedachtengang.

De toekomst zat duidelijkheid brengen.

 

ps

Hopelijk zal Murdoch dan zijn afkomst niet verloochenen dat hij een geboren Australier is, en ook het aanbod van Australische televisieseries en speelfilms zal laten zien.

Bij Skychannel deed hij het destijds wel, maar goed dat was dus al dertig jaar geleden. Met series als Skyways en Choppersquad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...