Ga naar inhoud


Hypothetische vraag.. Als de Seca tunnel uitgezet wordt door M7


Mimisiku

Aanbevolen berichten

In Polen is/gaat de Seca3 tunnel uit. Kaarten werken dan uitsluitend nog in Nagra mode. Wat wordt dat dan met de CDS kaarten? Gaat bij 'ons' de kaart dan ook door in Nagra modus of wordt het direct bye bye en verplicht over naar Viaccess?

Ik weet het: toekomstmuziek, maar toch...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga er van uit dat ze gewoon doorgaan met nagra, anders moeten het grootste deel van de klanten meteen een nieuwe box aanschaffen.  Besef dat er ook veel pace/philips 7141 ontvangers in bruikleen zijn.  Ze hebben trouwens pas de overeenkomst met kudelski verlengd.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Codx zei:

Besef dat er ook veel pace/philips 7141 ontvangers in bruikleen zijn.  Ze hebben trouwens pas de overeenkomst met kudelski verlengd.

Jehhh, zo'n ding heb ik nog nieuw/ongebruikt in de kast staan....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nog genoeg schotel kijkers voor NL-TV...  maar Sky ITA bedoel je ?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2021 om 08:20, Gerard 76 zei:

Mensen ga me aub geen pm sturen

 

ik heb zo’n abo niet en hoef t ook niet

en verkoop t ook niet

 

ik weet alleen dat die kennis m via China had,maar hoe scheelt me eigenlijk niet

 

Niermand zegt hier dat jij iets verkoopt maar als je bewijs hebt dat men SkyUK open heeft via CS dan is de interesse wel gewekt.  Ik vraag me af of het niet toch om IPTV ging toevallig?  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb t draadje even terug gelezen maar ik heb t uitsluitend over iemand die aangeeft via een Chinese abo naar de Engelse Sky de F1 te kijken.

Wel heb ik t over Sky UK gehad omdat de foto een logo van Sky sports liet zien.

of zijn er meer Engelse aanbieders met Sky sports in t pakket?

 

ik ben daar niet zo in thuis

 

volgens mij heeft hij het idd over een iptv abo want voor zover ik weet heeft hij geen schotel.

 

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

iptv abo heb je massa's kanalen waaronder sky sports die F1 uitzenden. Hoef je niet voor naar chinese te gaan.Een abo op CD nl heb je F1 ook

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...