Ga naar inhoud


zenders die elkaar beconcureren heeft dat nog zin?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

ik las net op een site :http://yelo.be/nieuws#/detail/nieuws/3799-vtm-zendt-familie-vroeger-uit

dat vtm familie vroeger uitzendt,om te beconcureren tegen een en het nieuwe vt4.

is dit in deze technologische tijd nog enige zin?

als (mocht) ik kijken,dan zou vtm de dupe zijn,want als ik het programma op vtm en één zou willen zien,dan neem ik het op van vtm,en kijk ik één.dan speelt vtm een zogenaamde kijker kwijt,en kunnen ze nog meer janken/zagen over uitgesteld kijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En waar is de tijd dat het journaal op één, toen TV1 begon om 19.30 en het nieuws op VTM om 19u. Nu zenden beide zenders het nieuws uit om 19u.

Ik ben best tevreden dat het nieuwe tv seizoen er aan komt, want ik vond het opnieuw een saaie tv zomer. Ik zal mijn weg wel vinden naar VTM voor de fictieseries, ook op één en af en toe eens genieten van het vernieuwde Vier en Vijf.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ,ieder vind zijn gading wel op één of andere zender.maar ikzelf vind het nutteloos dat ze elkaar beconcurreren,want er bestaan middels en technieken genoeg,om de één te bekijken,en de andere in uitgestelde tijd te bekijken.

laat daarbij nog eens zijn,dat een commerciële zender tezelfdertijd iets uitzendt t.o.v. een publieke omroep,dan is het voor mij voor de handliggend wat ik zal opnemen.en ik denk zolang deze nog analoog te bezien zijn,er waarschijnlijk nog geen extra betalen komt op het uitgesteld kijken.en als dit komt,vliegt de boel buiten!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...