Ga naar inhoud


CAZ2 wordt vtm GOLD


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

De RTL en SBS zenders zenden ook voornamelijk pulp uit en het aanzien eigenlijk niet waard.

Dat doen ze ook nog is met altijd de zelfde koppen in beeld waarvan je daardoor al snel onpasselijk van wordt.

Op NPO 1 zend Max nog wel leuke dingen uit zo nu en dan, verder is de NPO lang niet meer wat het geweest is.

Dit is dwangmatig opgelegd door de regering die dat kan manipuleren door de geldkraan te knijpen.

Het is dus min of meer een staatsomroep geworden zoals je ze in apenlanden vaak ziet. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Kapitein Zeppos

U vraagt , de VRT draait , alle 31 afleveringen;

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/kapitein-zeppos/1/kapitein-zeppos-s1a1

Veel kijkplezier 😊

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Kapitein Zeppos

🙂

6 uren geleden, ceesv zei:

de "deug" keuring

Daar heb ik werkelijk de pest aan , zo onnozel is die keuring !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Wanneer gaan ze Kapitein Zeppos weer opnieuw uitzenden? En the Thunderbirds?

Gebeurd dat, dan gaat er een fles champagne los hier. 

 

hoi,

THUNDERBIRDS

Thunderbirds
Thunderbirds is de legendarische avonturenserie van Gerry Andersons. Het is het jaar 2065 op een basis op een geheim eiland. De familie Tracy leidt daar International Rescue, een geheime organisatie met de altijd voortdurende missie om de mensheid de helpende hand te bieden. Bijgestaan door vijf geweldige Thunderbird machines, de Londense agente Lady Penelope Creighton-Ward, haar butler en ex-kluizenkraker Parker en de geniale Brains, vecht de familie Tracy tegen het kwaad.

Vanaf 18 maart 2021 iedere donderdag om 16:00 en 22:00 uur, herhaling op zondag om 21:30 uur.
ONS tv Canal Digitaal: kanaal 55 – familie HDpakket 
11739 V
DVB-S2/8PSK
MPEG-4
29900 2/3

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen? Dat zal dan enkel zijn via de decoder van de provider of satellietontvanger, op een losse recorder denk ik niet dat dit de dag van vandaag nog mogelijk zal zijn dankzij hun HDMI en HDCP beveiliging waar de aanbieders van digitale tv de dag van vandaag zo trots op zijn.

Bij mij worden opname's maar 60 dagen bewaard, daarna ben je ze mooi kwijt. Maffiapraktijken noem ik dit, je betaalt toch tenslotte maandelijks je tv abonnement?

Helaas kijk ik digitale tv via de telefoonlijn en modem, dat heet ook iptv,  maar beperkt tot een 70 a 75 kanalen in het basispakket.

Een smart tv met een iptv tuner zal nog moeten uitgevonden worden, misschien voor de komst van de 10K televisies.

Dus met een Blu ray recoder zou ik niet overweg kunnen omdat ik geen kabel tv heb en geen tv kijk via ci module en ik kijk ook niet via de sat, of ik zou moeten overschakelen naar sat, al dan niet tv vlaanderen of antenne tv, of de app tv vlaanderen op mijn smart tv, om toch te kunnen opnemen en te bewaren zo lang ik dat wil.

Vanaf nu kan ik opnemen in de cloud van mijn digitale tv provider maar dat is ook nog beperkt tot 60 dagen, vroeger was dat ook al zo toen zat er nog een harde schijf in de decoder, nu via de cloud mag het hopelijk eens gaan veranderen dat we onbeperkt kunnen opnemen tot we het zelf wissen.

En trouwens welke zakens heeft mijn provider met mijn opname's? Eigenlijk gaat ze dat niks aan naar wat ik graag kijk op tv en wat ik opneem, of is het om zo hun kijkcijfers beter te kunnen bijhouden?

Het rare is we kijken met 3 verschillende decoders, programmeer je een opname op 1 van de 3 decoders dan verschijnen ze in de lijst van de opname's op alle 3 de decoders. Het is toch maar een raar wereldje dat digitale TV wereldje, het is er op verbeterd moet ik zeggen.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Kein geloel! Gewoon op mijn eigen HDD/NAS....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2021 om 12:41, satellitetv zei:

geen breedbeeld, slechte beeldkwaliteit en programma's van 40 jaar oud 

Dat hoeft niet per definitie een bezwaar te zijn. 78-toeren platen luisteren heeft ook zijn charme.

Ik zag de afgelopen week toevallig een aflevering van "Archie Bunker" en die afleveringen heb ik lang niet allemaal gezien.  😬

 

Maar digitaal remasteren is toch een optie? Ik meende dat 192-tv daar ook veelvuldig aan doet. 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-3-2021 om 09:51, Eduard07 zei:

Ik zag de afgelopen week toevallig een aflevering van "Archie Bunker" en die afleveringen heb ik lang niet allemaal gezien.

allemaal gezien, lachen en fabeltastisch natuurlijk... 😁

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_All_in_the_Family_episodes

 

maar die mogen niet geremasterd worden had ik ergens gelezen?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...