Ga naar inhoud


CAZ2 wordt vtm GOLD


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Van ‘Nonkel Jef’ tot ‘SOS Piet’: CAZ 2 wordt VTM GOLD en brengt de grootste VTM-klassiekers

CAZ 2 zal er voortaan een beetje anders uitzien. Vanaf maandag 1 maart 2021 krijgt de zender niet alleen een nieuwe naam, maar ook een nieuwe look. CAZ 2 verandert namelijk in VTM GOLD, een zender waar je terecht kan voor alle ‘golden oldies’ uit de rijke VTM-geschiedenis, die ook vandaag nog erg populair zijn. 

Het gaat bijvoorbeeld om fictiereeksen zoals ‘Ons Geluk’ en ‘Diamant’, maar op VTM GOLD zullen ook sitcoms zoals ‘Bompa’ en ‘Nonkel Jef’ te zien zijn. Daarnaast is er ook plaats voor enkele legendarische entertainmentprogramma’s zoals ‘Het Mooiste Moment’, ‘De Planckaerts’ of ‘Wie Ben Ik’?.

 

“Vanaf 1 maart vervangt VTM GOLD het huidige CAZ 2. Die zender bereikt nu al een vast publiek met Vlaamse klassiekers en lokale VTM-reeksen zoals ‘Nonkel Jef’, ‘Zomerrust’ en ‘Slisse & Cesar’. Ook bij VTM GO merken we een grote populariteit voor onze memorabele programma’s. In 2020 waren die trouwens goed voor meer dan 10 miljoen views. We merken dat de honger naar nostalgisch entertainment groot blijft, en daarom bundelen we op VTM GOLD voortaan de beste programma’s uit de rijke VTM-geschiedenis”, aldus Dirk Lodewyckx, algemeen directeur TV, Streaming en Radio.

VTM GOLD start op maandag 1 maart en brengt elke dag fictie- en entertainmentprogramma’s die in het collectief geheugen gegrift staan. De tv-avond start om 16.30 met vaste dagelijkse afspraken Nonkel Jef, Bompa, Wat Nu Weer?, SOS Piet en Sturm der Liebe. Om 20.40 is er op maandag Het Mooiste Moment, op dinsdag en donderdag De Planckaerts, op woensdag Wie Ben Ik? en op vrijdag de fictiereeks Diamant. Aansluitend volgt elke weekdag om 21.40 een nieuwe aflevering van Ons Geluk. In het weekend brengt VTM GOLD nostalgie ten top met de Super 50, Binnen Zonder Bellen, met Koen Wauters, en de fictiereeks Dennis, met Axel Daeseleire in de hoofdrol.

 

bron HLN

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het was wel te verwachten na de rebranding van de overige zenders van vtm, CAZ2 was maar een eigenaardige naam sinds CAZ nu vtm4 noemt. En "GOLD", och, veel van wat ik lees draait nu ook al op CAZ2 of was er al op te zien, dus zo spektaculair zal dit niet worden.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, het lullige is dat ik qua leeftijd in die demagogie pas. Ik vind het best leuk om series uit mijn jeugd te zien. Alleen met veel minder reclame want ook dát kan ik herinneren uit mijn jeugd.. De aflevering keek je zonder reclame...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind CAZ 2 en het toekomstige VTM Gold véél beter dan de andere VTM kanalen, de laatste tijd kijk ik iedere avond om 19u naar Zomerrust, beter in ieder geval dan dat (slecht) nieuws op vtm. En vanaf maart iedere woensdagavond dan heruitzendingen van Wie ben ik? met Goedele Liekens, de Super 50, Binnen zonder bellen (hopelijk ook herhalingen van "Kriebels") en de serie Dennis, daar zal ik wel naar kijken, het zal de pijn van de huidige situatie waarin we leven wat verzachten.

Ook andere Vlaamse series die ooit door VTM werden uitgezonden mogen gerust van mij terug op VTM Gold herhaald worden, (droge voeding kassa 4, de gouden jaren, de ware vrienden, café majestic en andere vlaamse series die we nog eens graag willen terug zien, die zelfs nooit op dvd zijn uitgebracht).

Verder denk ik niet dat er bij de VRT nog rap een nieuw kanaal zal komen, en soms sluiten ze al vroeg af op de avond, einde programma's aanstaande maandag 22/2 en dinsdag 23/2 omstreeks 23u15. Belachelijk vind ik dat voor een openbare omroep, we leven precies nog in de jaren '80, dit zal waarschijnlijk zijn om zo rap mogelijk hun nieuwsuitzendingen te kunnen herhalen tot 's anderendaags 9u.

Het beste van vroeger van de VRT wordt al af en toe uitgezonden op Eclips tv, al vind ik dat véél te weinig.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, mebo870 zei:

Het zou men niks verbazen dat men bij de VRT nu hetzelfde gaat doen, oude meuk heruitzenden.

VRTNU heeft een aantal oude series online in het aanbod 🙂

7 uren geleden, satellitetv zei:

slechte beeldkwaliteit en programma's van 40 jaar oud

Ook bij freesat een hoop herhaling na herhaling !!

 

Ik word die hele zooi beu als koude pap !!

Maar ok , zij die dit wel willen zien , veel kijkplezier 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, satellitetv zei:

geen abonnement

Beter nog , ik kijk enkel FTA , scheelt je een hoop geld !!

Betaal TV interesseert me geheel niks !!

En veel muziek , nieuws , grappen , sport , enz .... via youtube

En als je VTM wil kijken , VTMGo , gratis & voor niks !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapitein Zeppos was afgelopen april 2020 al op den TV. (onder het mom van leuke gezellige oudbollige TV series met kinderen kijken tijdens de eerste LockDown)

"Die" Thunderbirds waren 2017 op DMAX te zien in Duitsland en ook op DAVE.

Daar zakt je broek tegenwoordig van af als je dat al volhoudt om een aflevering helemaal uit te kijken.

 

dus alle opnames heb ik mooi gewist met een glas Champagne in de hand.

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben bang dat veel van die oude series tegenwoordig niet meer door de "deug" keuring komen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...