Ga naar inhoud


Belgische zomer programma zelfde als voorbij 10 jaar?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Het derde jaar na elkaar, ben ik er weer.

Nog een duwtje, of een kleine tijd ( hoe je het wil noemen) start de zomerprogrammering terug op tv.

En het zou me niet verbazen, dat ze hetzelfde doen dan als meer dan de 10 voorbije jaren.

VRT= herhalingen fc de kampioenen

VTM= herhalingen van de kotmadam.

En ondanks vele talloze en tot vervelende herhalingen van deze, halen ze nog behoorlijk wat kijkcijfers.

Of gaan ze het na meer dan 10 jaar het proberen eens iets wat anders te doen?

Want er is meer dan fc de kampioenen en de kotmadam om te tonen.

En zoiets tonen op tv als op foto tot eind augustus mag wettelijk blijkbaar niet.

( enkel nieuws tonen).

Philips_PM5544.svg.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden zei luisteraar:

Waarom zou dat niet mogen ? als je niet betaald

krijg je nog minder "zwart/ruis"

Moest dat kunnen, dan zou ik tvv antenne 2 maanden op non actief zetten. Dan mag het beeld zwart zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tripleboy:

VTM op maandag, herhalingen van ASPE, wie kent die afleveringen nu nog niet uit zijn hoofd.

 

Ik want ik heb de reeks destijds nooit met veel aandacht gevolgd (vond er geen..... aan).

En ik zal er nu ook niet naar kijken.

 

Voldoende andere bezigheden om de avonden te laten passeren, dus maak ik me er ook niet druk om.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

en sattv4iedereen moet zowiezo vroeg naar bed

maar het zomer programma is nu eenmaal beperkt omdat jullie commerciele rommel kijken en de VRT krijgt te wijnig geld van de kijk en luistergelden

het blijft ergens hangen, we zeggen hier aan de strijkstok

 

aan jullie belgica uit te zoeken waarom

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn alternatieven.

Na het activeren van de glasvezel, eerder deze week het Netflix abbo opgewaardeerd naar 4K.

 

Kijken naar films zonder onderbreking van reclame en zonder storende logo's in beeld is een verademing.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

en sattv4iedereen moet zowiezo vroeg naar bed

maar het zomer programma is nu eenmaal beperkt omdat jullie commerciele rommel kijken en de VRT krijgt te wijnig geld van de kijk en luistergelden

het blijft ergens hangen, we zeggen hier aan de strijkstok

 

aan jullie belgica uit te zoeken waarom

Off topic, maar als jullie npo geld vraagt voor npo start volgend jaar, is omdat ze toch ook van een soort tekort hebben, zoals we hier zeggen.

Npo zoekt geld, en vrt bespaart.

Als het tijdens zomerse dagen in mijn kamer 32 graden is, is van vroeg slapen geen sprake.

En nu terug na de off topic onderbreking, terug naar de kotmadam of aspe.

Voor goede tv maken, is er geen geld. Alles gaat naar het sport.

Wat zal het wk in 4K niet gaan kosten???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...