Ga naar inhoud


Wat is de beste software voor DM8000HD?


Funfreak

Aanbevolen berichten

pagina van DMM is fout, sinds 1,5 jaar zijn de 256MB vrijgeschakeld,

eignelijk 248 MB

 

Je hebt gelijk hoor, ik lees dit ook op andere fora. Schijnt idd recent aangepast, lees vrijgegeven, te zijn. Wat een sufferd van een fabrikant. Waarom zou je bewust 128 mb flash weglaten uit je specs. Een extra reden om nooit meer iets van ze aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, je kunt die box beter op marktplaats zetten en een nieuwe box aanschaffen...

.... dat is gelukkig niet het geval (!) ;)

 

Het merk dream kan ik je persoonlijk niet meer aanraden: te duur en images zijn closed source tegenwoordig.

Als je een ander image wilt proberen kun je openpli3 proberen, de meesten bevalt dat wel.

De nieuwe closedsource fabrieksimages hebben tegenwoordig wat extraatjes die de opensource ontwikkelde images niet hebben. En omgekeerd ook.

Het is maar net wat je gebruikt. Ik zou zeggen probeer eens wat smaakjes, alles is beter dan wat er nu opzit.

Ik raad je aan de Box niet te vekopen een betere als Dreambox Bestaat er niet,dus laat je niet wat wijs maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter als dreambox... nou ik heb een 7020 gehad: netwerk hardware bug, een dm600pvr: ook al een hardwarebug met een of andere audio issue.

Dan nog een DM800HD PVR: prima ding, niks mis mee alleen als je die de spanning afpakt en er weer opdoet dan start die niet op. Bug in de adapter, moet je eerst ontladen dan start de box wel weer. Verder een beetje traag voor een HD ontvanger maar ach dan zapt die teletext maar wat langzamer. Kan ik ook wel mee leven.

Gaan ze ineens de support staken voor de DM800HD PVR en brengen geen nieuwe drivers meer uit.

Te idioot voor woorden. Al deze boxen hebben me 400 euro of meer gekost en dan vallen me de hardware bugs vies tegen, dat mag niet voor dat geld.

En dan ook nog ff de support staken nee dan is het echt een "dreambox". Ik kan me die gasten die dat wagenpark van de directie in de fik hebben gezet heel goed voorstellen.

 

Dat 8000 model schijnt wel super te zijn maar we hebben het dan ook over een box die om en nabij de 1000 euro gekost heeft.

Nou ik sponsor die club in elk geval nooit weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter als dreambox... nou ik heb een 7020 gehad: netwerk hardware bug, een dm600pvr: ook al een hardwarebug met een of andere audio issue.

Dan nog een DM800HD PVR: prima ding, niks mis mee alleen als je die de spanning afpakt en er weer opdoet dan start die niet op. Bug in de adapter, moet je eerst ontladen dan start de box wel weer. Verder een beetje traag voor een HD ontvanger maar ach dan zapt die teletext maar wat langzamer. Kan ik ook wel mee leven.

Gaan ze ineens de support staken voor de DM800HD PVR en brengen geen nieuwe drivers meer uit.

Te idioot voor woorden. Al deze boxen hebben me 400 euro of meer gekost en dan vallen me de hardware bugs vies tegen, dat mag niet voor dat geld.

En dan ook nog ff de support staken nee dan is het echt een "dreambox". Ik kan me die gasten die dat wagenpark van de directie in de fik hebben gezet heel goed voorstellen.

 

Dat 8000 model schijnt wel super te zijn maar we hebben het dan ook over een box die om en nabij de 1000 euro gekost heeft.

Nou ik sponsor die club in elk geval nooit weer.

helemaal mee eens, alleen om voor een satbox een wagenpark in de brand te steken? zijn de daders ooit gepakt eigenlijk vraag ik me af?
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...