Ga naar inhoud


ET9000 valt spontaan uit..!


jur2

Aanbevolen berichten

Dat vermelde ik eerder al, zonder aankoopbon geen bewijs van garantie, logisch ook bewijs maar eens dat je hem in 2011 gekocht hebt. Wel netjes dat die firma het gaat onderzoeken voor 35 euro. :/

 

Heb niet de hele discussie gevolgd, maar dit lijkt op een probleem waarbij componenten geen goed kontakt meer maken. Dit komt voor als een xtrend wat langer meegaat en zeker daar waar de xtrend zijn warmte niet goed kwijt kan of kon. Dan zal door de warmte ontwikkeling in de loop van de tijd de soldeerverbindingen etc geen goed kontakt meer maken.

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb niet de hele discussie gevolgd, maar dit lijkt op een probleem waarbij componenten geen goed kontakt meer maken. Dit komt voor als een xtrend wat langer meegaat en zeker daar waar de xtrend zijn warmte niet goed kwijt kan of kon. Dan zal door de warmte ontwikkeling in de loop van de tijd de soldeerverbindingen etc geen goed kontakt meer maken.

 

binnen een jaar????

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

binnen een jaar????

 

Uhm, ja. Zelfs binnen een jaar.

Draai zelf hier de xtrend al jaren met de box geheel vrij (dus goede mogelijkheid om warmte kwijt te geraken), en heb geen enkel probleem.

Maar er zijn gevallen bekend, waarbij de box de warmte niet goed kwijt kon .... en daar ging het mis.

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, ja. Zelfs binnen een jaar.

Draai zelf hier de xtrend al jaren met de box geheel vrij (dus goede mogelijkheid om warmte kwijt te geraken), en heb geen enkel probleem.

Maar er zijn gevallen bekend, waarbij de box de warmte niet goed kwijt kon .... en daar ging het mis.

 

duidelijk...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een afschrift hebt van de betaling is dat ook het bewijs van een aankoop.

 

Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee bedoelt..???

1 De machine is legaal gekocht...2 het is bekent waar de machine vandaan komt...3 het is bekent hoe oud de machine is 4 en het is bekent dat er nog garantie op de machine zit die nu door het bedrijf word geclaimed...

Misschien heb ik het verkeerd (and correct me if i am wrong..??) maar ik krijg een beetje de indruk dat jij vind dat als je geen bon meer hebt dat je dan geen recht meer hebt op hulp als de machine binnen de garantie termijn kapot gaat...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, ja. Zelfs binnen een jaar.

Draai zelf hier de xtrend al jaren met de box geheel vrij (dus goede mogelijkheid om warmte kwijt te geraken), en heb geen enkel probleem.

Maar er zijn gevallen bekend, waarbij de box de warmte niet goed kwijt kon .... en daar ging het mis.

Al jaren :confused: hoelang heb jij de Xtrend ET 9000 al dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 2 jaar garantie volgens mij en ik bedoel dus ook al heb je de aankoop bon niet meer dat je het met een bank afschrift ook garantie kunt claimen.

En als een leverancier coulant is, doet ie ook niet moeilijk over 2 jaar en 2 maanden...

Want in principe moet een satellietontvanger van naam zeker 5 jaar probleemloos kunnen draaien bij normaal gebruik.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Update...!!!

Inmiddels is de ET9000 retour gekomen van de leverancier..(de sat zaak in het noorden heeft mijn et 9000 naar de leverancier gestuurd) de leverancier heeft (zegt hij) het moederbord vervangen en getest...(test OK) en vervolgens prima werkend wederom naar mij gestuurd...dit alles is KOSTENLOOS..!!! (jawel) geregeld door de satboer in het noorden...ook de 35 euro onderzoekskosten die ik had afgesproken met de satboer in het noorden zijn mij niet in rekening gebracht....Ik weet niet of ik de satboer met naam en toenaam hier mag noemen vandaar dat ik tot nu toe (nog) niet heb gedaan..

Kortom...Zeer tevreden en een prima service van zowel de satboer als de leverancier..

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 euro onderzoekskosten voor een defecte dure ontvanger bij dezelfde satboer gekocht en nog onder garantie of net niet meer onder garantie is volgens mij niet in orde.

 

(In andere gevallen kan ik me er wel iets bij voorstellen en is het niet ongebruikelijk.)

 

Mooi dat je nu weer zorgeloos aan de slag kunt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 euro onderzoekskosten voor een defecte dure ontvanger bij dezelfde satboer gekocht en nog onder garantie of net niet meer onder garantie is volgens mij niet in orde.

 

 

Misschien moet je hele topic eerst eens gaan lezen....

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...