Ga naar inhoud


Dvd film menu werkt niet


martis

Aanbevolen berichten

Hallo , als ik een dvd film op mijn hardeschijf zet van de ultimo kan ik in het dvd menu niks selecteren , dus kan de film of ondertiteling ook niet instellen , eerder lukte dit wel altijd , ik draai op de nw pli image , iemand een idee

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik heb bemerkt, is dat u gewoon uw menu knop van uw ultimo ab moet gebruiken om menu te sturen. Misschien is het wel twee keer nodig, om de ene keer de taal te sececteren en de tweede keer de ondertiteling.

 

Bij mij werkt het perfect.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier de laatste PLI erop en ook geen probleem. Wat een mooie opstartscherm, geweldig. Maar ja er zijn mensen die zween bij PLI en anderen willen de dochter de VTI en weer anderen weer een andere. Als het maar draait, daar gaat het om.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

## dat soort accociaal taalgebruik accepteren wij hier niet!

aangepast door Michel
Verwijderd

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...