Ga naar inhoud


DreaMote lite; niet meer bladeren door directories


boaz

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al lange tijd DreaMote lite op iPad en iPhone en dit werkte tot nu toe perfect bij bijv. muziek afspelen of foto's/video's weergeven. Een stuk handiger dan met de AB.

Sinds ik recent een update heb gedaan naar Pli 3.x (vrijdag jl, update misschien al dag eerder binnengehaald) kan ik met dreaMote niet meer door de directories bladeren, als ik alles opstart krijg ik nog wel even het overzicht op iPad te zien, maar zodra ik een directorie aanklik niets meer.

Op TV scherm verschijnt wel het overzicht en met de AB kan ik dan wel bladeren door de bestanden maar op scherm iPad verschijnt niets.

 

Ik heb dit probleem zowel op de VuDuo als de VuUltimo (idd, beiden van een upgrade voorzien komende vanaf Pli 2.x, dus totale herflash) en zowel met iPhone versie alswel iPad versie van DreaMote in elke combinatie.

 

Is DreaMote niet geheel compatible met OpenPli 3?

 

Indien ja, kent iemand een alternatief waarmee je bestanden, (foto, video, muziek) vanaf een iDevice of PC kunt starten op een Vu Box?

Via de webIf blijkt dit ook niet meer te kunnen (of nog extra plugin nodig?)

 

Ik gebruik de Vu boxen dus als mediaplayer maar wil niet steeds de TV er bij aan moeten zetten, want via dat kleine schermpje van de box zelf......

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


en werkgroepen staan goed ingesteld en omdat de boxen zelf wel toegang hebben, lijkt mij dat de rechten ook goed staan, ook de iDevices hebben zelf rechtstreekse toegang tot de diverse directories maar het lijkt mij dat de boxen de vragende partij zijn en aangezien het via de AB wel werkt.....

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een totale herflash zelfs met wissen van de HD.

De ultimo verving idd de duo wegens defect en ik had de HD overgezet, tot mijn verbazing werden backup instellingen van de duo overgenomen bij installatie van Pli op de Ultimo.

Omdat ik het vermoeden had dat daar enige foutjes uit voort gekomen konden zijn, met name voor wat betreft tuner instellingen en omdat ik voor de laatste Pli toch moest flashen maar even gelijk grote schoonmaak gehouden en daarna alles weer handmatig ingesteld, dus ook de werkgroepen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...