Ga naar inhoud


VU+ Solo vragen


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Vandaag krijg ik mijn Solo binnen en heb daar al wat vragen over:

 

Welke image staat er vanaf fabriek op?

 

Welke image bevelen jullie aan? Ik heb gekeken bij PLI, en daar zie ik zeer veel beta images staan. Zijn die oke?

 

Welke softcam bevelen jullie aan?

 

Gaat het installeren van die softcam op dezelfde manier als met mijn Solo 2?

 

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om opnames van de harddisk van mijn Solo 2 te bekijken via het netwerk.

Op welke manier doe ik dat?

 

Alvast bedankt voor jullie deskundige inbreng.

 

Groeten, Donkeyman

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag krijg ik mijn Solo binnen en heb daar al wat vragen over:

 

Welke image staat er vanaf fabriek op?

 

Welke image bevelen jullie aan? Ik heb gekeken bij PLI, en daar zie ik zeer veel beta images staan. Zijn die oke?

 

Welke softcam bevelen jullie aan?

 

Gaat het installeren van die softcam op dezelfde manier als met mijn Solo 2?

 

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om opnames van de harddisk van mijn Solo 2 te bekijken via het netwerk.

Op welke manier doe ik dat?

 

Alvast bedankt voor jullie deskundige inbreng.

 

Groeten, Donkeyman

het fabrieksimage staat er op, welke versie is niet zo eenvoudig te zeggen wegens de productie datum

er komt toch een ander in dus bootloader flashen en daarna het alternatief image flashen

 

voor eenvoudige thuisshare is eenvoudige CCcam te prefereren

installeren softcam op solo is idem aan solo2

 

remotechannel of remotestream (hoe het precies heet in Openpli weet ik niet) kun je de tuners van de solo2 gebruiken

nfs-server en of samba-cifs inrichten dan kun je de hdd van de solo2 gebruiken voor openemen en afspelen in de solo

(staat deels in de todo van juergen)

 

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VU+ Solo kwam gisteren binnen. Aangesloten, geflashed, cccam geinstalleerd, Hanssettings geplaatst en een verbinding gemaakt met de Solo 2.

Alles werkt fantastisch, ben onder de indruk van de VU+ filosofie.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me nog iets af: bestaat er software of een plugin die het mogelijk maakt om mijn Canal Digitaal hoofdkaart te delen met mijn tweede ontvanger?

Het blijft namelijk een vreemde zaak dat je twee keer 5 euro moet betalen voor het HD pakket.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...