Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb sinds dat formule1 op sport1 uitgezonden word een abbonement op sport1 genomen. echter sport1 heeft maar 3 kanalen en de extra kananlen worden niet uit gezonden door canaldigitaal aangezien de extra kanalen wel worden gebruikt zou ik deze ook graag bekijken.

hier zo sport1go idiaal voor zijn wat je er gratis bij krijgt via canaldigitaal. echter ik heb niet de mogelijkheid om een pc naast me neer te zetten bij de tv dus ik denk dan gebruik ik mijn tablet met android er op.

het volgende staat op de sport1 website

Kan ik wedstrijden die ik op internet bekijk ook verder kijken via mijn mobiele telefoon?

Met je Sport1 Go kun je kijken op je computer (Mac, PC), je telefoon (iPhone) en tablet (iPad, Android). Voor al deze platformen geldt dat je in kunt loggen met een geldig maandabonnement. Je maandabonnement is tevens geldig voor het kijken via de iPad of iPhone app.

bron: http://video.sport1.nl/main/faq

maar nu komt het probleem het is helemaal niet mogelijk om met het canaldigitaal account in te loggen op de mobiele website van sport1. dus nu kan ik als nog niet kijken naar de sport1 extra kanalen.

ik heb al contact gehad met sport1 (na eerst alle e-mail adressen die op de site staan te proberen werkt er maar 1 van blijkbaar) komen ze er mee jah dan moet u een app gebruiken maar deze is nog niet uit voor android en als deze uit komt zit de functie voor inloggen met canaaldigitaal account er nog niet in.

zijn er meer mensen die tegen dit probleem op lopen? want het is toch te gek dat we sport1 krijgen maar dan niet kunnen inloggen omdat sport1 de website niet wil aanpassen.

ik ben benieuwd als er meer mensen met dit probleem zijn en er mischien mensen zijn die wel een weg hebben gevonden om in te loggen met hun android tablet.

hendrik jan

Geplaatst:

Oke even alles op een rij met de pc wil.het wel maar android wil het niet klopt dit ?

Welke browser gebruik je op de pc welke op de tablet als je de standaard gebruikt probeer eens chrome of opera mini voor android

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

klopt pc wil wel.

maar tablet niet aangezien er geen optie op de mobiele website zit om inteloggen als canaldigitaal abbonee

op tablet heb ik standaard en firefox gebruikt. inloggen op de normale site wil wel met de tablet maar dan kun je niet afspelen omdat de normale site van sport1 silverlight gebruikt.

Geplaatst:

Ik heb al een TV-abonnement op Sport1. Kan ik dan gratis kijken?

Nee, de internet en mobiele live streaming van Sport1 zijn extra diensten en niet per definitie gratis.

Zoals ik het lees heb je naast je Sport1 TV abo ook nog eens een extra Sport1 GO abo nodig ???

Geplaatst:

Zo log je in

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord dat je ook gebruikt voor 'Mijn CanalDigitaal' log je snel, veilig en eenvoudig in op de beveiligde omgeving van Sport1 GO.

OK, ik probeer net in te loggen met Mijn CanalDigitaal gegevens maar die inlog kent ie niet.

Geplaatst:

OK, inloggen wil nu maar nu moet ik betalen voor het zien van een herhaling van een F1 race ???

Heb een Sport1 abo. Ligt het aan mij of is die site zo onvriendelijk/onduidelijk ??

Geplaatst:

als ik inlog op http://video.sport1.nl/ met mijn canaaldigitaal abbo en naar gemist ga kan ik gewoon formule1 terug kijken. staat een root vakje rechtsboven van sport1abbonement maar kan het wel gewoon kijken (dit is op de pc)

inloggen op de mobiele site http://m.video.sport1.nl/ is niet mogelijk aangezien je hier de optie van canaldigitaal abonee niet hebt.

maar jah site van sport1 is niet echt duidelijk en vriendelijk al helemaal niet :P

• 2 maanden later...
Geplaatst:

hallo

ik heb nog steeds geen beeld op de android tablet met sport1 go

waneer komt deze officiele app staat nu nog on oficiele app

heb alleen wit vlak kan ook geen systeemscheck doen

net als de film1 app

Geplaatst:

hallo

ik heb nog steeds geen beeld op de android tablet met sport1 go

waneer komt deze officiele app staat nu nog on oficiele app

heb alleen wit vlak kan ook geen systeemscheck doen

net als de film1 app

Ik heb het toevallig gisteren via facebook aan Sport1 gevraagd en dit was hun antwoord:

"De Sport1 Android app is in ontwikkeling, maar het duurt nog even voordat deze live is."

Ik ben daar dus ook niet blij mee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...