Ga naar inhoud


6 maanden abo stopt spontaan - vreemd probleem


Jürgen

Aanbevolen berichten

De titel is denk ik niet helemaal correct maar kon even geen betere vinden.

 

Ik heb een CD abonnement voor 6 maanden welke ik per maand apart op een door mij aangegeven datum kan laten ingaan.

De eerste 2 maanden had ik tot eind juni verbruikt.

Omdat je nooit op dezelfde dag het abo voor de volgende maand, in dit geval de 3e maand, heb ik het abo voor de 3e maand op dinsdag 4 augustus geactiveerd om de dag daarop, woensdag 5 augustus,  naar CD te kunnen kijken.

Dit ging uitstekend tot vanavond, geen beeld.

Na even gezocht te hebben, overal behalve de abonnementsperiode want die liep immers tot 5 september kwam ik achter dat maande 3 helemaal niet geactiveerd was, dit terwijl ik al anderhalve week naar CD heb gekeken.

Nu maar weer de 3e maand vanaf morgen opnieuw geactiveerd.

Het enige positieve is dat ik nu anderhalve week gratis heb gekeken.

 

Het blijft natuurlijk wonderbaarlijk dat een geactiveerde maand simpelweg weer wordt gedeactiveerd.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik sta er niet van te kijken als CD er, zoals wel vaker gebeurt, een foutje heeft gemaakt en los van de zojuist geactiveerde maand er inmiddels 4 heeft geactiveerd. Er gebeurt weinig ‘gratis’ bij CD, wel vaak ‘voor niets’. ;)

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal krijgt een kaart tiers voor 7-8 weken vooruit. m.a.w. als je daarna de unique emm's blokkeert kunnen ze je kaart niet meer uitzetten in die periode..  Doe er je voordeel mee. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve dat ik vandaag geen TV kan kijken en vooropgesteld dat de kaart morgen weer geactiveerd is heb ik feitelijk geen nadelen ondervonden.
Sterker nog, ik heb 10 dagen gratis gekeken want ik heb vandaag de 3e maand opnieuw geactiveerd.

 

Hoe is het mogelijk dat daar een dergelijke fout kan insluipen.

Ik denk als je dit echt moest programmeren je toch even bezig bent.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft een ballentent.

 

Gisteren had ik de 3e maand opnieuw gepland en bevestigd (groene pijl) maar vanmorgen was de 3e maand wederom niet gepland, dus ook vandaag geen TV.

 

ik hoop dat ik CD vandaag telefonisch kan bereiken maar denk het niet.

Het is nu volstrekt onzeker dat de 3e maand morgen wel ingaat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor Canal Digitaal als lastig genoeg om een gewoon abo te beheren. Recreatiepakket ging ook nog (vaste periode). Dat Flex gebeuren snappen ze zelf niet en hun verwerkingssoftware al helemaal niet. Daar zitten gewoon massieve fouten in... Is ze ook opgedwongen door die nare Joyne :) Nu moeten zij ook van die rare abo's beheren.. Veel te omslachtig...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Heb ook een flex abonnement voor telkens 6 maanden. Ik activeer het wel in 1 keer dus meteen per 6 maanden. Tot nu toe geen problemen. Je moet wel zien dat je de updates voor je kaart krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...