Ga naar inhoud

6 maanden abo stopt spontaan - vreemd probleem


Jürgen
 Delen

Aanbevolen berichten

  • V.I.P.

De titel is denk ik niet helemaal correct maar kon even geen betere vinden.

 

Ik heb een CD abonnement voor 6 maanden welke ik per maand apart op een door mij aangegeven datum kan laten ingaan.

De eerste 2 maanden had ik tot eind juni verbruikt.

Omdat je nooit op dezelfde dag het abo voor de volgende maand, in dit geval de 3e maand, heb ik het abo voor de 3e maand op dinsdag 4 augustus geactiveerd om de dag daarop, woensdag 5 augustus,  naar CD te kunnen kijken.

Dit ging uitstekend tot vanavond, geen beeld.

Na even gezocht te hebben, overal behalve de abonnementsperiode want die liep immers tot 5 september kwam ik achter dat maande 3 helemaal niet geactiveerd was, dit terwijl ik al anderhalve week naar CD heb gekeken.

Nu maar weer de 3e maand vanaf morgen opnieuw geactiveerd.

Het enige positieve is dat ik nu anderhalve week gratis heb gekeken.

 

Het blijft natuurlijk wonderbaarlijk dat een geactiveerde maand simpelweg weer wordt gedeactiveerd.

 

 

VU+ ZERO 4K - iPad Mini 4 - Iphone XR - MacBook Pro 2017 - Apple TV 4

Link naar bericht
Delen op andere sites


Ik sta er niet van te kijken als CD er, zoals wel vaker gebeurt, een foutje heeft gemaakt en los van de zojuist geactiveerde maand er inmiddels 4 heeft geactiveerd. Er gebeurt weinig ‘gratis’ bij CD, wel vaak ‘voor niets’. ;)

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meestal krijgt een kaart tiers voor 7-8 weken vooruit. m.a.w. als je daarna de unique emm's blokkeert kunnen ze je kaart niet meer uitzetten in die periode..  Doe er je voordeel mee. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & DVB-T2 / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / Android 4K IPTV box / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Glasvezel: 500/500 Mbit

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • V.I.P.

Behalve dat ik vandaag geen TV kan kijken en vooropgesteld dat de kaart morgen weer geactiveerd is heb ik feitelijk geen nadelen ondervonden.
Sterker nog, ik heb 10 dagen gratis gekeken want ik heb vandaag de 3e maand opnieuw geactiveerd.

 

Hoe is het mogelijk dat daar een dergelijke fout kan insluipen.

Ik denk als je dit echt moest programmeren je toch even bezig bent.

 

 

VU+ ZERO 4K - iPad Mini 4 - Iphone XR - MacBook Pro 2017 - Apple TV 4

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • V.I.P.

Het is en blijft een ballentent.

 

Gisteren had ik de 3e maand opnieuw gepland en bevestigd (groene pijl) maar vanmorgen was de 3e maand wederom niet gepland, dus ook vandaag geen TV.

 

ik hoop dat ik CD vandaag telefonisch kan bereiken maar denk het niet.

Het is nu volstrekt onzeker dat de 3e maand morgen wel ingaat.

 

VU+ ZERO 4K - iPad Mini 4 - Iphone XR - MacBook Pro 2017 - Apple TV 4

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • V.I.P.
1 uur terug, Jürgen zei:

Het is en blijft een ballentent.

dat kennie, want die leg in Rotterdam, de Ballentent en hebbie lekker patat frites

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • V.I.P.

Het is voor Canal Digitaal als lastig genoeg om een gewoon abo te beheren. Recreatiepakket ging ook nog (vaste periode). Dat Flex gebeuren snappen ze zelf niet en hun verwerkingssoftware al helemaal niet. Daar zitten gewoon massieve fouten in... Is ze ook opgedwongen door die nare Joyne :) Nu moeten zij ook van die rare abo's beheren.. Veel te omslachtig...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Heb ook een flex abonnement voor telkens 6 maanden. Ik activeer het wel in 1 keer dus meteen per 6 maanden. Tot nu toe geen problemen. Je moet wel zien dat je de updates voor je kaart krijgt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door paardengek
      Te koop, oranje Canal Digitaal smartcard.  20 euro per stuk. Ik heb er 3 stuks liggen.
       
      Met vriendelijke groet, paardengek
    • Door greydutch
      Hallo,
      Ik ben er niet helemaal zeker van of mijn probleem hier eigenlijk wel thuishoort, maar ik heb geen betere mogelijkheid gevonden. Mag natuurlijk verschoven worden, als dat nodig is.
       
      Sinds jaar en dag heb ik aan mijn PC een Technotrend TT connect S2-3650 CI met daarin een AlfaCrypt Cam en een originele Canal Digitaal card (oranje/wit). Als software gebruik ik DVBViewer, een erg goed programma. Deze constellatie liep jaren lang zonder problemen, tot enkele dagen geleden. Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met het forum van DVBViewer en naar het schijnt ligt het probleem bij Windows! Sinds de update naar versie 2004 hebben namelijk meer mensen problemen en de enige oplossing is blijkbaar naar Windows versie 1909 te downgraden (wat bij mij niet meer lukt, aangezien de update al enkele weken geleden werd geinstalleerd). Het is bovendien ook geen echte oplossing.
       
      Mijn vraag is: kent iemand een vergelijkbare receiver zoals de Technotrend, waarmee de Canal Digitaal kaart goed communiceert en die geen problemen met deze nieuwe Windows versie heeft? De firma Technotrend bestaat volgens mij niet meer en ik heb tot nu toe eigenlijk niets vergelijkbaars gevonden. Aan de andere kant: ik ben vermoedelijk niet de enige die de mogelijkheid wil hebben programma's direct op mijn PC te bekijken en, vooral ook, te kunnen opnemen. Dat functioneerde eigenlijk altijd perfect.
       
      Mijn dank!
    • Door formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.
       
      ---johan---
    • Door lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • Door Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • Door schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • Door Miauw
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.