Ga naar inhoud


reclame wordt mij opgedrongen?


wanderer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Tja, ik neem aan dat je begrijpt dat een site als deze alleen bekostigt kan worden door de opbrengsten van sponsors.

 

Als je die dan gaat blokkeren, zal je zelf ook wel begrijpen dat dat voor ons een onwerkbare situatie is.

 

Je kan sat4all overigens gewoon bekijken, ook met je ad-blocker aan, alleen zal je dan op gezette tijden die melding 30 seconden voor je snufferd krijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals de titel al aangeeft, ik kan sat4all alleen maar bekijken als ik mijn reclameblokker uitzet, begrijp het wel maar vind het een nare manier van doen....

Inderdaad, dat ben ik met je eens... Maar je hoeft niet echt naar de reklame te kijken, en je hoeft er al helemaal niet op te klikken.

De meeste reklame die ik zie zijn Zweedse boekhandels haha...  en bovenin meestal wel een nederlandse sat shop die je niet bij naam mag noemen vanwege de reklameregels... maar reklame mag uiteraard wel, afhankelijk van WIE het plaatst.

Het is wel vreemd dat je mensen geen advies mag geven over een bepaalde webshop, of beter nog, een lijst met betrouwbare  en onbetrouwbare (web)shops die op het board staat..... maar nee... de grootste boeven kunnen een banner krijgen maar oh wee als je zelf een naam moemt.

 

laten we het er maar op houden dat de wereld niet rechtvaardig is... maar dat weet iedereen intussen uiteraard al wel.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals de titel al aangeeft, ik kan sat4all alleen maar bekijken als ik mijn reclameblokker uitzet, begrijp het wel maar vind het een nare manier van doen....

De reklame op sat4all is absoluut niet storend. Weet niet waar je over loopt te lullen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is wel vreemd dat je mensen geen advies mag geven over een bepaalde webshop, of beter nog, een lijst met betrouwbare  en onbetrouwbare (web)shops die op het board staat.....

Probleem is, dat niet te controleren is met welke motieven en door wie (concurrent?) een (web)shop als goed of slecht wordt beoordeeld.

 

Daarom worden er hier geen (web)shop namen genoemd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb even op het adblock plus logo in het adresbalk geklikt en de reclames zijn  weer zichtbaar en daar heb ik dan ook maar even gelijk op geklikt. Was slechts een kleine moeite en als ik daar Sat4all mee kan helpen dan doe ik dat gewoon af en toe. ;)

 

Gr. Klaas

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komt die melding soms ook.

Toch zie ik ook de reclame. Dat klopt ook wel, want ik blokkeer geen reclame.

Wat ik wel doe, is het blokkeren van "tracking" cookies.

Tja, dan maar even 30 seconden wachten.

 

Toch jammer dat Sat4all reclames met "tracking" toestaat.

 

Groetjes van Bierflesje

Rebox RE-9000 L1.54 Octagon V.11.07

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is, dat niet te controleren is met welke motieven en door wie (concurrent?) een (web)shop als goed of slecht wordt beoordeeld.

 

Daarom worden er hier geen (web)shop namen genoemd!

ceesv, ik ken inderdaad de motivering die door het board hier gehanteerd wordt. En aan een kant kan ik dit begrijpen. aan de andere kant ontneem je de leden op die manier een heel erg belangrijk iets.

De satelliet markt is erg veelzijdig, en er zit altijd kaf tussen het koren. Vaak zijn er echt goede sat shops te vinden die bijvoorbeeld erg lage verzendkosten hanteren of zelf gratis versturen, die lage prijzen hebben en ga zo maar door. Maar er zijn ook zwarte schapen, waar je opgelicht wordt... nu kan ieder van ons, een keer zijn geld kwijtraken, omdat we elkaar niet mogen waarschuwen... uiteraard is dat kassa voor de oplichter... maar jammer voor de leden.

 

Als tussenweg zou een 'gecontroleerde' witte en zwarte lijst een alternatief kunnen zijn... met de reden waarop een bepaalde shop en een lijst staat. Als ik dan een Technisat receiver wil kopen, kan ik op die manier al een aantal shops in overweging nemen, als ik lees dat precies díe shops dit merk voordelig aanbieden en een uitgebreide keuze hebben... (ik zeg maar wat).

Ook als er een bepaalde supergoede aanbieding is bij een bepaalde zaak zou er over geschreven kunnen worden... nu is de kans groot dat je de aanbieding misloopt omdat je hem niet opgemerkt hebt.

 

Ik heb dit heel vroeger ook al eens aangekaart, maar helaas...  ik besef nu ook wel dat dit geen zin heeft om er over te praten... maar ik wil toch even mijn visie over dit onderwerp kwijt.

Als er minder krampachtig over dit onderwerp gedaan wordt,  wordt het gewoon wat "natuurlijker"... dan kan je gewoon vertellen dat je net dát artikel gezien hebt bij "xyz.de" en bij "åäö.se" voor een erg goede prijs als het daar toevallig over gaat...  als je nu in je enthousiasme even vergeet weg te halen wat niet geschreven mag worden, heb je een waarschuwing te pakken...

 

In mijn ogen is het dan gewoon heel erg dubbel als je niet eens reklame kan verbergen op dit board... tja, de macht van de Mammon is groot.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Andriod tab, krijg ik ook de melding te zien en dat terwijl er geen blocker aanstaat en alle reclames zichtbaar zijn.

Zeer irritant. Denk dat het jQuery-script iets moet worden aangepast.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit slechts 1 keer gehad, naderhand inloggen geen melding meer gezien.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...