Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds gisteren de kanalenlijst van Hans aan het proberen.

Hoe krijg ik de internetstreams van het bouquet 'Stream NL nationaal (Etxxxx en sommige andere receivers) aan de praat?

De meeste andere streams doen het wel.

Zijn er B.V. extra drivers te downloaden? Huidige image: Openpli, kernel 3.1.1 .

Groet, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Geplaatst:

Hallo,

Sinds gisteren de kanalenlijst van Hans aan het proberen.

Hoe krijg ik de internetstreams van het bouquet 'Stream NL nationaal (Etxxxx en sommige andere receivers) aan de praat?

De meeste andere streams doen het wel.

Zijn er B.V. extra drivers te downloaden? Huidige image: Openpli, kernel 3.1.1 .

Groet, Cremas

Het eerste streamboeket is gereserveerd voor streams met een bepaalde codec die niet door iedere receiver verwerkt kan worden.

VU's lukt niet, Xtrend (ET's) wel. Vandaar de tekst.

Geplaatst:

Het eerste streamboeket is gereserveerd voor streams met een bepaalde codec die niet door iedere receiver verwerkt kan worden.

VU's lukt niet, Xtrend (ET's) wel. Vandaar de tekst.

Is het mogelijk de ontbrekende codecs ergens te downloaden?

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Geplaatst:

Dat ben ik nog niet tegengekomen... als dat zou zijn dan was deze oplossing al bekend. Wel wordt geadviseerd ET-Livestream (zit in OpenPLi) te installeren.

Geplaatst:

Dat ben ik nog niet tegengekomen... als dat zou zijn dan was deze oplossing al bekend. Wel wordt geadviseerd ET-Livestream (zit in OpenPLi) te installeren.

Bedankt voor de antwoorden. ET lifestream is geinstalleerd, verder maar accepteren dat je niet alles kan kijken met een Vu-duo.

Geplaatst:

heb je een voorbeeldje?

De genoemde streams in de kanalenlijst van Hans.

Geplaatst:

he ho,

een VU+

een ET lifestream op de VU+

een url voor het streamen uit een settingslijst aangestuurd

wie heeft hier nu een een slag van de molenwiek... (donqui

ik niet

ik speel ook streams af met men plugin voor VU+ ontwikkeld en op basis van VTI images

daarvoor ga ik of niemand een ET kopen.

Sjaak(k) , nice try maar irrelevant.

You've Got A Friend

Stacy Kent

Geplaatst:

wel de laatste versie van DreamBoxEdit (DBE) of Dreamset (v. 2.39) gebruiken anders komen de streams niet goed in de receiver!

Kanalenlijst Hans is overigens gemaakt met Dreamset (2.39).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...