Afstandsbediening programmeren?
-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Jan Ambers
Ik wil mijn Vu+Duo updaten van v8.0 naar de laatste versie.
Waar(side) vind ik die en welke is de laatste versie?
-
Door rakejake
Ik heb thuis google home speaker. ik kan met spraakcommando tv aan en uitzetten, chromecast kan ik ook schakelen.
Maar vuduo 2 begrijpt hij niet.
Kan ik via DCC Dreambox mij vuplus een ander vaste naam geven?
Voorbeeld "satelliet tv"
Als ik dan spreek in google home: "satelliet tv" aan dat deze dan aan gaat?
wie weet de oplossing voor mij.
Alvast bedankt
-
Door klif
3 Vu+ duo ontvangers ,schotel 90 dubb kop astra 19 en 23,5 -------1e ontvanger openPli 4 ,oscam , kanalenlijst hans (niet de basis) herkent de diseqc automatisch ,ruim een uur later 1400 kanalen erin ,alles naar wens , 2e ontvanger zelfde ,maar nu met openpli 7 , uur later 1400 kanalen ,en alles werkt , maar nu 3e ontvanger ,was teruggezet naar fabrieks instellingen , openpli 4,daarna 6,2 daarna 7 daarna 7,2 er zijn er 3 alle 3 geprobeerd , alles gedaan zoals bij mijn eerste 2 ontvangers maar krijg er bij deze maar 400 kanalen in , 17 op 23.5 en de rest op 19 ,
en wat denk ik belangrijk is hij ziet de LNB niet, niets aangesloten zegt ie ,ik selecteer ze dan wel , maar bij de auto installatie krijg ik 400 kanalen ,fast scan werkt ook niet want dan moet ie de LNB automatisch herkennen ,en dat doet ie niet wie kan mij aan een goed idee helpen (bij de vuilnis zetten heb ik zelf al bedacht haha ) alvast bedankt , ik woon in ZW Friesland
-
Door Hensat
Kan ik 2 zenderlijsten plaatsen in mijn vu-duo? zijn de grote lijsten met motor die ik wil gaan plakken met dreambox-edit of is dit teveel? (openpli)
-
Door Denisdaf
VU+ Verschillende ontvangers.
Open Pli er op. Ik wil graag de zenderlijst editten. Ttz, ik wil de zenders in de lijst een andere preselectie geven.
Hoe doen we dat?
Bedankt en hopelijk is iedereen verder ok.
-
Door Ambrus
Hallo,
In mijn Vu+Duo zit een harde schijf die bijna vol raakt.
Ik heb via usb een HD aangesloten die ik al eerder gebruikte op een andere Vu+Duo.
Die schijf is goed te zien, ik kan de opnames van die schijf bekijken.
Mijn vraag is: hoe kan ik bij nieuwe opnames aangeven welke HD gekozen wordt?
Groeten, Ambrus
-
Door matthijs12
Goedemorgen,
Iemand een oplossing voor het volgende:
Bij het uitrichten van de een Triax 110 op de Astra 23E (multifeed houder) is er op een zeker moment sprake van een Signal Lock. Er lijkt voldoende signaalsterke aanwezig. Na enige tijd wachten is er ook soms spontaan beeld en bij het zappen naar een andere zender dan ineens weer niet.
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem?
Groeten Matthijs
-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen