Ga naar inhoud


Ben op zoek naar een leuke satelliet schotel.


OpaSatje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar beste OPAsatje, zo’n smiley maak je toch zelf op een schotel.


Spuit met een zwarte spuitbus op de plaatsen van de ogen en de mond je schotel zwart. Knip de ogen en de mond uit tape en plak dit op de juiste plaatsen. Nu kun je de schotel helemaal geel spuiten. Als je dan het plakband er aftrekt, heb je de zwarte ogen en mond op de schotel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar beste OPAsatje, zo’n smiley maak je toch zelf op een schotel.

Spuit met een zwarte spuitbus op de plaatsen van de ogen en de mond je schotel zwart. Knip de ogen en de mond uit tape en plak dit op de juiste plaatsen. Nu kun je de schotel helemaal geel spuiten. Als je dan het plakband er aftrekt, heb je de zwarte ogen en mond op de schotel staan.

 

Zoals ik al eerder aangaf.

Met tape en een spuitbus (of 2) maak je er een schitterende schotel van. Heb het hier met 2 schotels gedaan. Er is ook folie in de handel dat je in elk willekeurig model kunt gebruiken voor grotere vlakken. Vanwege de nogal complexe patronen die ik wilde heb ik dat gebruikt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

...

of misschien een van de fuba-modellen

Die zijn niet wit er er staat ook geen HD op. :) 

Je suggestie is dus wat vreemd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n visiosat bisat hangen met daarop 'Visiosat HD'. Is dat niet wat voor je?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn niet wit er er staat ook geen HD op. :)

Je suggestie is dus wat vreemd.

ze hebben er oa met een zonnewijzer op; vandaar...  ref FUBA DAA 850 Sundial (wel à rato 350 euro) of de FUBA DAA 850 Carpe Diem of FUBA DAA 850 BVB

maar misschien zijn deze in de lage landen minder courant te vinden...

 

en zoals sprietje aangaf: hij is op zoek naar een 'leuke schotel' ;-)

 

maar doe het zelf met spuitbussen en stickers lijkt me wel de garantie voor een uniek exemplaar te bekomen

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die Mickey Mouse schotel best leuk, maar ben bang dat Disney wel met een auteursrechten rekening komt. Ik heb dat al eens met een garagedeur gezien, echt leuk, maar de beste man kreeg daar problemen mee i.v.m. dat het op de openbare weg zichtbaar was.

 

Even op een witte schotel terug te komen, die worden vanzelf zwart, dus zou ik maar wat donkerders nemen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Koffieshop

Kieskeurige mensen oelala :D

 

Nou wat eerder vermeld is CD heeft die shotels die je zoekf oftewel zoals ook eerder vermeld werd T_T graffiti kopen en spuiten maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...