Ga naar inhoud



Roger-Rabbit
Ga naar oplossing Opgelost door alias haha,

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben geheel nieuw hier.

vorige week dacht ik kom laat ik m'n oude ARION PV2R eens vervangen voor iets nieuws dat is dus de DUO2 geworden en zaterdag gekregen.

Daar een image ingeladen die door ***geen-reclame*** online is gezet.

Tot zover alles "goed".

Nu de vraag hoe activeer ik het linker beeldschermpje m.a.w. wat kan ik hiermee (er is nu een kleuren palet te zien).

 

Groeten Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

lcd4linux-duo2 (0.1-r11) er op zetten

Welke image heb je er op gezet?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb er een image opgezet die mij is aangeleverd door de leverancier in Groningen.

Welke inhoud er in zit is mij niet bekend maar hij heeft gewerkt.

Als ik nu lcd4linux-duo2 (0.1-r11) er op zet (via USB neem ik aan) overschrijf ik dan de image die er eerder is opgezet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb er een image opgezet die mij is aangeleverd door de leverancier in Groningen.

Welke inhoud er in zit is mij niet bekend maar hij heeft gewerkt.

Als ik nu lcd4linux-duo2 (0.1-r11) er op zet (via USB neem ik aan) overschrijf ik dan de image die er eerder is opgezet ?

lcd4linux is een plugin en zodoende overschrijft het geen image.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

 

Thx. Heb de leverancier gebeld deze vertelde mij dat het over een AAS image van VTI team als ik dit goed verwoord?

Op een duitse site vond ik : "Nur das lcd4linux-duo2 (0.1-r11) muß man aus den Erweiterungen Installieren und Aktivieren, sonst geht das TFT nicht"

de vraag is nu hoe activeer ik een plugin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat deze gewoon in de feed van VTI zit.

misschien dat een gebruiker van VTI dit kan bevestigen(ik ben namelijk niet thuis in VTI)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

In openatv3.0 zit ie ook in de feed

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

...en uiteraard zit die ook in de VTI Panel.

Ga naar VTI Panel - VTI Software Manager - Applicaties en blader daar tot aan de letter L en dan zie je deze plug-in staan.

Volg de aanwijzingen en klaar is Kees.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duizelt :sick: mij een beetje. Onder (Hootfd)menu>Info Panel(V1.1)>Infos>InfoPanel  Hier zie ik bij creator OpenATV staan.

Via menu>Apllicaties zie een aantal applicaties (Plugins) staan w.o. media scanner, uitzending gemist, cool TV guide.

Maar verder kom ik niet hier zie dus niet iets van : lcd4linux-duo2 (0.1-r11) staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderaan dat scherm menu>Applicaties zie een groen knopje met Download plugins daaronder  bij extension zie ik lcd4linux-duo2 (0.1-r11) staan.

Deze gedownload. Nu staat de LCD4linux in de plugin browser. Op LCD4linux gaan staan en op OK gedrukt nu krijg ik een grote lijst met instellingen........... de bovenste LCD4linux enabled op ja gezet en gesaved.

Wat nu ?? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal dient het GUI herstart te worden opdat alle settings opgeslagen en gebruikt worden bij herstart

weet je die knop in het menu niet te vinden dan is het een muts image :D

anders herstart de box via menu... in ieder geval niet uitschakelen per stroomknop, maar netjes herstarten per menu >afstandbedieningsknop<

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Jürgen heeft het over VTI image

 

jij hebt het over een heel ander Image

dan is het logisch dat het duizelingwekkend wordt"

 

Hert is voor mij allemaal nieuw maar de Groningse leverancier heeft mij gezegd dat er een VTI image op zit.

Terwijl het systeem mij toch wat anders "zegt" het systeem heeft altijd gelijk dus er zit openATV image op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...