Ga naar inhoud


GigaBlue Quad en CI-slot


zekitez

Aanbevolen berichten

Ik overweeg deze ontvanger te kopen.

Ik heb een abonnement van CanalDigitaal (CI module, zou moeten werken) en Ziggo (CI+ module en die werkt in ieder geval niet in een CI slot). Om beide werkend te krijgen zou Ziggo in de kaartlezer moeten en voor CanalDigitaal moet ik een CI module kopen.

Op een duits support forum (9 april 2013)  staat te lezen dat de beide CI-sloten niet werken: "ist ein alter hut. bei allen gigas. ci module gehen fast keine,leider.". 

Heeft iemand een andere ervaring ?

 

 

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Van een ander duits forum: het probleem met te weinig kaartlezers is op te lossen door een USB kaartlezer te gebruiken. Bv: QuadMouse , EasyMouse of zo iets.

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...