Ga naar inhoud


CanalDigitaal is echt hondsonbeschoft


Michel

Aanbevolen berichten

Tevens sluit je je daarmee af voor allerlei instanties die je misschien wel erg graag van een vervelende situatie op de hoogte willen gaan stellen.

En dan bedoel ik niet dat je een boete bent vergeten te betalen... om maar even een zijstraat in te slaan..

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Fritsjof

Je zegt dat je een hoop lol hebt en ook, ik citeer:

Nu is ze een hoop tijd aan mij kwijt en een stukje frustratie rijker, en dan hoop ik dat ze niet nog een keer belt.

Verwacht je nu echt dat iemand van een callcenter hierdoor gefrustreerd raakt?

​Die doen gewoon hun ding daar, hun kwantum aan gesprekjes voeren en dan weer naar huis omdat het werk er op zit.

Jezelf doe je wel ernstig tekort omdat je een hoop lol er aan beleeft en de mensen toch tracht af te schrikken nog is te bellen.

Op die manier bellen ze misschien niet meer en vergaat jou dus de lol.

​Ik zeg gewoon bij een ongewild gesprek "geen belangstelling" en hang op.

Ik sta al jaren geregistreerd en het aantal belletjes is op jaarbasis minimaal te noemen. 

Wie

weet worden mensen die vervelender tegen een callcenter medewerker wel

op een aparte lijst gezet en extra vaak gebeld uit wraak.

Mijn instelling is de volgende:

 

Het hoogst haalbare is dat ze mij niet bellen, maar dat doen ze toch. Dus maak ik er dan maar een sport van om zo vervelend mogleijk te doen. In het geval van Linda had ze geen idee welk abo, schotel en box ik heb en welk maandbedrag ik betaal. Toch wist ze me te vertellen dat mijn abo niet geschikt is voor mijn box. Dat is natuurlijk waanzin en daarom doe ik vervelend, ga een zijstraat in en begrijp ik zogenaamd niet waar ze naartoe wil.

Dit dus zodat het noodzakelijke kwaad voor mij enigzins leuk wordt. Het is dus niet zo dat ik geen lol meer heb als ze niet belt, ik heb dan nog meer plezier omdat ik niet gestoord word.

Ik verwacht niet dat een callcenter medewerker gefrustreerd raakt, maar soms gebeurt het wel. Wie Linda gehoord heeft zal hebben gemerkt dat ze niet zo gelukkig was toen ze ophing. Ze heeft niks verdiend.

Ook weet ik uit ervaring dat er wel degelijk frustratie, boosheid en radeloosheid speelt bij callcenter-medewerkers, dit zijn mensen die dit baantje nemen omdat er niets anders voor ze is, niemand doet dit voor z'n plezier. Er moeten targets gehaald worden, hoe meer klanten je binnen brengt hoe meer je verdient, dus elk belletje dat lang duurt maar niks oplevert is geen pretje voor de callcenter-medewerker.

Ze gaan mij niet extra bellen 'uit wraak', dat kost namelijk geld (want het levert niks op) en dus zullen ze dat niet doen.

 

Als je ooit met of op een callcenter hebt gewerkt dan weet je wat ze daar doen en niet doen, en als ze niet ophouden met bellen dan maar trollen en onnozel doen, iets anders werkt toch niet (vraag Michel) en liever heb ik dan wat lol.

 

Ik ga overigens maar eens het faxnummer van het CJIB in mijn CD account zetten, dat is weer eens wat anders dan een Oeran-oetang nadoen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Ronsworld

 

Als je opneemt alleen maar hallo zeggen en wachten tot de beller zegt wie hij is. Zijn het bekenden van je die met Skype bellen omdat ze dan geen starttarief en duur minutentarief hoeven te betalen, kun je lekker verder kletsen want ze herkennen je stem toch wel. Zegt de andere zijde met CanalDigitaal o.i.d, dan leg je de hoorn er op of zegt geen interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dé tip,

 

Naar het buitenland verhuizen, ik wordt nooit gebeld.

Betaal wel netjes de maandelijkse rekening hoor.

Verder, waar ik woon, gaat de hele crisis aan mij voorbij en is het leven veel leuker geworden.

Misschien een beetje flauw, dit is niet voor iedereen weggelegd.

Ter verduidelijking, ben geen pensionada met miljoenen op de bank, maar wel gelukkig met wat ik nu heb.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf word ik (als Vlaming) voornamelijk opgebeld door Proximus of Belgacom.

Ik was -zogezegd- een zeer trouwe klant, en heb dan ineens alles opgezegd.

En dan hebben ze een mooie aanbieding voor mij.

De waarheid is dat vroeger mijn vaste telefoon en GSM door de werkgever betaald werden.

Toen dat verhaal afliep, moest ik dus zelf mijn maandelijkse factuur betalen, en was ik van de ene dag op de andere niet meer hondstrouw :grin

Nu bellen ze vooral voor de GSM, en dan zeg ik meestal direct dat mijn belgedrag enorm varieert maar ik meestal zeer weinig bel en slechts voor 5€/maand verteer.

Dan hebben ze direct door dat er niet echt iets te verdienen valt, en nemen zij zelf het initiatief om op te hangen.

Soms bellen ze ook voor digitale TV en dan leg ik uit dat ik bij Telenet zit, en ook nog een schotel heb.

Meestal komen ze dan af dat ze mij geld gaan besparen via een pack of een shake.

Dan doe ik mijn berekening en komen ze meestal op ongeveer het dubbele uit...

En dan zijn ze meestal nog geïnteresseerd waar ik zo goedkoop kan bellen naar vaste nummers (Simyo in mijn geval dus).

Ik heb altijd het gevoel dat zij iets bijgeleerd hebben grin:

 

Maar misschien vraag ik de volgende keer wel hoe ze eruit ziet, en of ze getrouwd is.

Eens zien hoe lang die het uithoudt :grin

 

Het grappigste vind ik iedere keer dat ze mij een trouwe klant noemen.

Ik heb vaste telefonie via VOIP bij leverancier A, TV via kabel en satelliet (enkel FTA), Internet via leverancier B, en GSM via leverancier C.

En mocht ik denken ergens beter af te zijn verander ik.

Hondstrouw dus :D

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fritsjof,

 

Als een Turk mij vraagt hoe ik het hier vind, zeg ik altijd "Türkiye benim cennetim", Turkije, mijn paradijs.

 

Ja, dat gaat hier inderdaad de verkeerde kant op.

Erdogan is net zo als Putin, ben je tegen hen, oppakken en de bak in, gewoon twee potentaten.

De meesten die ik hier ken, en dat zijn er inmiddels best wel veel, zijn open tegen Erdogan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet alleen zijn we ondertussen ver verwijderd van het topic, Canaldigitaal is hondsonbeschoft, maar dwaalt het af naar politiek.

 

Graag on-topic blijven!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...