Ga naar inhoud


CanalDigitaal is echt hondsonbeschoft


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ondanks het feit dat mijn vrouw al talloze keren schriftelijk en telefonisch heeft laten weten niet meer door CanalDigitaal gebeld te willen worden en alles uitsluitend per email af te handelen, worden wij steeds weer gebeld door CanalDigitaal met de ene na de ander 'goede' aanbieding.

 

Vorige week nog weer zo'n onbeschoft 'meiske' aan de lijn. Ik heb haar duidelijk verteld dat ze niet nog een keer hoeven bellen omdat dan per direct het abonnement opgezegd wordt. 'Wij mogen u gewoon bellen, want u bent klant'. 'Ik denk dat ik dat als klant altijd nog zelf bepaal. De volgende keer zijn wij dus geen klant meer'. 'Ik zal het noteren' en ze verbrak zonder goedendag de verbinding.

 

Ook ontvang ik op meerdere email adressen de CanalDigitaal nieuwsbrief die ik via de link onderaan de mailing al zeker 17 x heb afgemeld. Die nieuwsbrief blijft komen. Wat is het toch ook een vreselijk waardeloos bedrijf.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dit probleem had ik ook ,ik heb dit opgelost door mijn oude niet werkende 06 nummer bij de persoonlijke instellingen in te voeren.

al 2 jaar geen last meer.

suc6

amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maakt nu eigenlijk het verschil?

Ik ben nu al vanaf het begin klant bij CD en als ik tot nu toe 3 keer door hen ongevraagd ben gebeld dan overdrijf ik niet en ik heb een Basispakket dus er zou toch reden genoeg zijn om mij te bellen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bedank je niet direct. Ben je toch van alles af ?  

Alleen dan heb je ook niets meer te klagen.

Ik heb al jaren een abonnement en wordt nooit gebeld.

Dus geen probleem met CD.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het ermee te maken hebben dat je ooit je pakket opgewaardeerd hebt?

dat ik basis pakket had viel het allemaal mee , na het opwaarderen naar het familie hd pakket werd ik ook gek van die gasten.

amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker laten bellen. Ik ben er overdag niet en mijn vrouw vinden ze niet goed genoeg.

Ze hebben ooit 6 keer gebeld om mij persoonlijk te spreken over iets wat mijn vrouw blijkbaar niet mocht weten.

Bleek een "gratis" sport pakket te zijn. Nou mij boeit dat helemaal niets maar mijn vrouw wel.

Alle vragen beantwoord met "ik ben tevreden met wat ik nu heb" en tot besluit medegedeeld dat ik zelf wel contact opneem als ik iets veranderd wens te hebben.

Vervolgens tot op de dag van vandaag nog nooit 1 belletje weer gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kenbaar hebt gemaakt geen prijs meer te maken op dit soort aanbiedingen (gerelateerd aan de diensten die je afneemt) moet CD zich gewoon aan de wet houden en niet meer bellen. Normaal krijg je aan het einde van zo'n gesprek een bandje waarin je dat nog eens kenbaar kunt maken.

De verbindinding verbreken voor dit bandje, is ook tegen de wet.

 

De AC&M is dol op dit soort klachten.

https://www.consuwijzer.nl/uw-klacht-over-telemarketing?cookie=nee.13748435883951499808900

Leef je uit zou ik zeggen.... of gebruik de bovenstaande tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kenbaar hebt gemaakt geen prijs meer te maken op dit soort aanbiedingen (gerelateerd aan de diensten die je afneemt) moet CD zich gewoon aan de wet houden en niet meer bellen. Normaal krijg je aan het einde van zo'n gesprek een bandje waarin je dat nog eens kenbaar kunt maken.

De verbindinding verbreken voor dit bandje, is ook tegen de wet.

 

De AC&M is dol op dit soort klachten.

https://www.consuwijzer.nl/uw-klacht-over-telemarketing?cookie=nee.13748435883951499808900

Leef je uit zou ik zeggen.... of gebruik de bovenstaande tips

Tot nu toe heb ik dit nog niet beleefd. Mij werd ook altijd aan het begin van het gesprek gevraagd of ze mij lastig mochten vallen, en aan het eind werd mij steeds de mogelijkheid geboden aan te geven of ik gebeld wilde worden of niet.

 

Ze bellen me hooguit 1 x per jaar, en daar heb ik geen moeite mee. Ik kan bovendien het gesprek direct (netjes) beëindigen als ik dat zou willen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wij hebben dus een abonnement (familiepakket+HD) en werden in het verleden zeker 1 x in 2 maanden lastig gevallen. Nadat we een flink aantal keren via email en telefonisch hierover hadden geklaagd was het een tijdje stil en vorige week begon de ellende opnieuw.

De volgende keer maar een vals telefoonnummer opgeven. We staan geregistreerd in het 'bel mij niet' register, maar daar trekt CanalDigitaal zich niets van aan omdat ze hun eigen klanten (juridisch gezien) kennelijk wel lastig mogen blijven vallen met diverse 'aanbiedingen' die als enig gevolg hebben dat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.

Wij willen dat nadrukkelijk niet, een ander moet dat voor zichzelf beslissen. Wij vinden het uitermate hinderlijk gebeld te worden door telemarketeers zeker als we al meermaals specifiek aangegeven hebben dat we dat pertinent niet willen. Als klant moet je toch zeker zelf kunnen bepalen of je wel of niet lastig gevallen wordt en op welke manier dat gebeurt?

Daarnaast zijn enkele medewerkers daar gewoon op zijn zachtst gezegd nogal onbeleefd, de laatste zelfs ronduit onbeschoft.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar.

Na diverse keren gebeld te zijn, zo om de twee maanden, met aanbiedingen die in mijn ogen geen aanbiedingen zijn maar prijs opdrijvend werken heb ik me ook afgemeld.

Je raad het misschien al,maar dit had tot resultaat dat ik iedere twee maande wel weer gebeld werd voor een nog mooiere aanbieding.

Wij, mijn vrouw en ikke hebben toen besloten om de bedel telefoontjes te beantwoorden met de beller in de wacht te zetten.

Nam ik de telefoon aan dan vertelde ik dat mijn vrouw over de abonnementen gaat en dat en dat ze door verbonden werd.

Na een kwartier vroeg ik dan of hij/zij er nog was en dat ik nog een keer zou proberen om door te verbinden.

Dit was meestal voldoende om de verbinding te verbreken in de volgende 15 minuten in de wacht.

 

Ik vermoed dat ik nu op een zwarte lijst sta van niet meer bellen nummers.

 

Oja, nog even dit.

De winst van de een is het verlies van de ander .... dus tel je knopen als je met aanbiedingen om je oren geslagen wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds dat ik mezelf in het belmeniet-register heb aangemeld (nota bene nadat ik door Canal Digitaal werd gebeld kreeg ik de mogelijkheid om dat te doen), heb ik geen telefoon meer van ze ontvangen...

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben dus een abonnement (familiepakket+HD) en werden in het verleden zeker 1 x in 2 maanden lastig gevallen. Nadat we een flink aantal keren via email en telefonisch hierover hadden geklaagd was het een tijdje stil en vorige week begon de ellende opnieuw.

 

De volgende keer maar een vals telefoonnummer opgeven. We staan geregistreerd in het 'bel mij niet' register, maar daar trekt CanalDigitaal zich niets van aan omdat ze hun eigen klanten (juridisch gezien) kennelijk wel lastig mogen blijven vallen met diverse 'aanbiedingen' die als enig gevolg hebben dat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.

 

Wij willen dat nadrukkelijk niet, een ander moet dat voor zichzelf beslissen. Wij vinden het uitermate hinderlijk gebeld te worden door telemarketeers zeker als we al meermaals specifiek aangegeven hebben dat we dat pertinent niet willen. Als klant moet je toch zeker zelf kunnen bepalen of je wel of niet lastig gevallen wordt en op welke manier dat gebeurt?

 

Daarnaast zijn enkele medewerkers daar gewoon op zijn zachtst gezegd nogal onbeleefd, de laatste zelfs ronduit onbeschoft.

 

Mvg,

 

Michel

heb je geen mogelijkheid nummers te blokkeren?ik blokkeer anonieme oproepen en andere nummers die mij lastigvallen via mij fritzbox direct naar het intern antwoordapperaat.ze geven het zelf op,want dan hebben ze altijd antwoordapperaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon opzeggen dan heb je nergens geen last meer van...

Er zijn meerdere mogelijkheden om NL tv te kunnen ontvangen.

DUS ophouden met piepen en opzeggen...................

 

Als je opzegt wordt je gegarandeerd opgebeld, je lokt dan juist uit dat je opgebeld wordt.

Dan blijkt ook dat ze het goedkope Set Top Box pakket wel weer willen verkopen om je maar als klant vast te houden.

Op een normale manier je abonnement downgraden naar Set Top Box pakket krijg je niet voor elkaar.

 

 

De winst van de een is het verlies van de ander .... dus tel je knopen als je met aanbiedingen om je oren geslagen wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...