Ga naar inhoud


ftp not connected telnet login incorrect


chez

Aanbevolen berichten

Als ik dus de instructies van Philip probeer te volgen krijg ik:

 

Login: root

Password:

***Server has closed ***

Login incorrect try again.

 

mm lastig verhaal dit

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kunt ook putty downloaden, telnet aanklikken, je ip adres van je box invullen, in loggen als root, passwd in typen en niet password, dan veranderen in wat je gewend bent

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m weer aan de praat gekregen maar vraag me niet hoe, heb de gehele DCC verwijdert en opnieuw gedownload, een paar keer de receiver herstart en het netwerk opnieuw herstart en nu doet die het weer. Allemaal bedankt voor jullie hulp!

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ook putty downloaden, telnet aanklikken, je ip adres van je box invullen, in loggen als root, passwd in typen en niet password, dan veranderen in wat je gewend bent

Putty is wel handig voor de veelgebruiker / kenner, mede wegens een betere copieer mogelijkheid.

Maar laat beginners nu gewoon met DCC_E2 werken, mede wegens de ftp alles in een proggie.

 

goed gedaan chez ;)

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...