Ga naar inhoud


VU+solo2 / afstandsbediening


RikDC

Aanbevolen berichten

Hoi ,

 

Ik heb al goedkope Chinese spullen gekocht die wel goed zijn maar heb er ook al teruggestuurd.

 

Ik kocht eens een intercom om te gebruiken op de motor (ik kan dan met mijn vrouw praten maar je kan het ook uitzetten ;-)))       )

Dat ding was zo goedkoop dat je eigenlijk bijna niks riskeerde en dat werkt fantastisch !!!.

 

Maar goed , waar ik nu de ab kocht staat alleszins nergens het artikelnummer 11788 vermeld.

 

Ik heb net ergens anders een nieuwe ab gekocht met wel de vermelding van het artikelnummer.

 

Een paar dagen afwachten dus.

 

    Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites


De mijne ligt al jaren in de kast, heb m nergens meer voor nodig want we gebruiken een Logitech Harmony.  Scheelt 5 individuele afstandsbedieningen.  Tegenwoordig zelfs satellietradio in geprogrammeerd: VU+ gaat naar radio, versterker gaat aan, TV blijft uit. 

 

De Elite versie heeft app die een IR Hub aanstuurt via WiFi (prijs nu ~€227,-, vorig jaar nog < €180.  Of neem aleen de Hub met app (~€81).  Voordeel: Ieder gezinslid heeft de AB meteen bij zich, heerlijk al dat gezap.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar ik zal wel even wachten.

Het onding zal één van de dagen wel aankomen zeker.

 

Ik zit momenteel binnen want het stroomt hier van regenen en ga profiteren van de gelegenheid om het merkplaatje VU+ van mijn ontvanger te veranderen in  Murphy+.

 

Groeten vanuit de Ardennen in de gietende regen.

 

             Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

 

Ik laat het graag weten hier dat mijn originele afstandsbediening deze ochtend (na een dag of 10 ) aangekomen is.

 

Deze werkt voortreffelijk !

 

Het viel mij op dat de originele meer weegt zonder batterijen dan de eerder geleverde ab met batterijen.

 

Bedankt voor de tips.

 

                          Rik

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het weer goed werkt met je nieuwe afstandsbediening. :)

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...