Ga naar inhoud


mail worden verwijderd in zoekmap


kjonker1
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Ik krijg soms mails binnen die worden afgeleverd in een map genaamd zoekmap.

Als ik erop klik en ga bv terug naar mijn postvak en kijk daarna weer in die betreffende zoekmap dan is die mail weg.

 

Hoe kan ik deze mail terug vinden of heb ik een instelling niet goed staan.

Een paar dagen eerder was het gewoon goed.

 

Ik gebruik office 2010  met windows 7 voor de duidelheid

 

Hopelijk hebben jullie bruikbare tips voor mij.

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Een zoekmap is niet meer dan een filter die door alle mails "iets" zoekt en wordt daarin zichtbaar als het aan voorwaarden voldoet. Er zijn een aantal standaard zoekmappen zoals grote email. Die laat emails (+ bijlage!) zien die groter zijn dan dan een ingestelde waarde. (Standaard 100kb)

 

Als je met de rechtermuisknop op het mapje zoekmap klikt kun je een nieuwe zoekmap aanmaken. Er zijn er al een aantal voorgedefinieerd. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat begrijp ik maar hij stuur sommige mails daarheen, op zich misschien geen probleem.

Maar als ik dan op en mail klik en vervolgens naar postvak in ga om een andere mail te bekijken.

En dan weer terug ga naar de zoek map  dan is die mail weg?

 

Zo mail kan toch zo niet verwijderen, ook is hij de laatste dagen mee begonnen was voorheen niet zo.

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt geen mail heen gestuurd. Zo kun je een zoekmap hebben met ongelezen mail. Hij laat daar alleen mailtjes zien die ongelezen zijn (vet gedrukt). Zodra er bijvoorbeeld in postvak in een ongelezen mailtje staat, zie je hem ook in de zoekmap ongelezen mail. Zodra je het mailtje gelezen hebt verdwijnt hij daar. Je moet het zien als een soort Google binnen je email met vooringestelde zoekopdrachten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die hele map gewoon niet meer gebruiken en negeren.

Dat is makkelijk gezegd er komen mail binnen die ik soms nodig heb, en als ik de daar open en weer kijk in de betreffende map zijn ze weg.

Ook deze mail hebben geen grote bijlage

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je snapt het gewoon niet. Het is geen echte map waar mail in terecht komt. Het is precies wat de naam zegt: Een ZOEKmap. Er staat geen mail in het laat alleen zien dat er ergens in een van de andere mappen een mailtje staat die aan bepaalde voorwaarden voldoen BIJVOORBEELD groter dan een waarde of niet gelezen of wat je maar wilt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je snapt het gewoon niet. Het is geen echte map waar mail in terecht komt. Het is precies wat de naam zegt: Een ZOEKmap. Er staat geen mail in het laat alleen zien dat er ergens in een van de andere mappen een mailtje staat die aan bepaalde voorwaarden voldoen BIJVOORBEELD groter dan een waarde of niet gelezen of wat je maar wilt

Dus voor de goede orde ik kan deze map gewoon verwijderen en de mails komen dan gewoon weer binnen in postvak in ?

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je hem kunt verwijderen (waarom zou je ook)..  Je kunt hem wel dichtklappen door op het donkere driehoekje te klikken.

 

Trouwens de mails die je in de zoekmap ziet staan ook gewoon in Postvak in (of in een andere map). Of je moet daar ingesteld hebben dat je alleen ongelezen mail ziet staan

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...