Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Jan Ambers

Win7 spint Help

Aanbevolen berichten

Gisteren tablet normaal afgeschakeld, vandaag problemen??????

Windows start op tot en met bureaublad. Chrome doet het niet meer, en internet explorer vind ik niet meer???

Open office en andere progs doen het nog! Zei het vanuit het bureaublad icoon!

Hoe nornmaliseer ik dit???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Morzila Firefox gebruiken ,laat Chrome  maar voor wat het is,  een pakketje Schroot met een dun laagje ,? ja je raad het al :, Chrome .                                                                                                                   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonder Chrome kun je niet Casten(Websites), neem aan dat Firefox dat niet kan. Maar ik denk dat er iets meer mis is met de tablet want je bent niet zomaar ineens meerdere aan software kwijt. Zou een virus kunnen zijn of malware of zelfs een hyjacker. Een keer laten scannen met malwarebytes kan dus geen kwaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door columbo
      Men word steeds brutaler ,ze proberen je  op allerlij manieren geld afhandig te maken ,echter is hem dit niet gelukt bij mij, ik heb zijn Trojaner via Advance Systeem C....Ultimade tijdig ontdekt ,daar het gewone anti virus program  hem niet gevonden had.
      Ik had vorig jaar 1x ergens op geklikt ,dat zich niet uit schakelen met  X ,daar op de pc handmatig uitgezet ,via veilige modus opgestart en met AVG een scan uit gevoerd niets gevonden.
      Daar het o, KPN mail ging wat ik maar weinig gebruik las ik het pas een paarweken geleden,ik heb een printscreen er van gemaakt ,zie bijlage,hopelijk is het niet te klein geworden..
    • Door moonchild
      Op 14 januari 2020 eindigd de extended support voor Win 7. Vanaf deze datum konen er geen veiligheids updates meer en gaan hordes boosaardige crackers de lekken actief misbruik.

Dus snel over naar winX en actief meehelpen om bugs vroegtijdig op te sporen. Want windows is geen OS meer maar een service.
    • Door Pegasso
      Kun je van programma’s die ruim opgenomen zijn op de harddisk de ongewenste stukken verwijderen zonder dat je ze om moet zetten naar een andere extensie zoals mkv of avi? Dus eigenlijk knippen en opslaan zonder renderen.
    • Door columbo
      Wat er nu loos is weet ik niet,het beeld is ook niet meer scherm vullend L+R ca.4cm,boven en onder ca.2cm geen beeld/zwart dus.
      Ik heb ergens schijnbaar wat gewijzigd ,een mislukte poging om de vevelende pop ups die regelmatig R.onder in het beeld verschijnen (bij Croome) te stopen.
      Montor =Medion 52x29 cm.
      Ook zijn de letters veel te groot evenals de pictogrammen op het buroblad.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid