Ga naar inhoud


Windows 7 - einde is dichtbij


moonchild

Aanbevolen berichten


Allemaal gelul en stemmingsmakerij! De criminelen halen je gegevens wel uit andere minder beveiligde apparaten. Via IoT komen ze lekjer je netwerk binnen en infiltreren ze je hele systeem. De leuke 'gratis' appjes via je smartphone die je zelf installeert. De banksystemen worden zelf gehacked door GEBREKKIGE OUDE BEVEILIGINGSSYSTEMEN zelf. Denk even aan de miljardenroof van Swift in India/Pakistan! Over hypocriet gesproken... Wat je ook aan persoonlijke beveiliging doet, ze kunnen er altijd bij..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimisiku:

De criminelen halen je gegevens wel uit andere minder beveiligde apparaten.

dus doen we niets????

je moet jezelf ook tegen jezelf en je laksheid beveiligen

en dat toomeloos zenden van CC adressen in een email

cranos

Citaat
  • Extract cookies and steal login credentials from Google Chrome, Chromium, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge, Internet
    Explorer, Baidu Browser and Yandex Browser.
  • Steal a user's payment accounts from his Facebook, Amazon and Airbnb webpages.
  • Send friend requests to other accounts, from the user's Facebook account.
  • Send phishing messages to the victim's Facebook friends containing malicious APKs used to infect Android users as well.
  • Steal login credentials for the user's account on Steam.
  • Inject JavaScript adware in Internet Explorer.
  • Install Chrome/Opera extensions to inject JavaScript adware on these browsers as well.
  • Exfiltrate browsing history.
  • Silently display ads or muted YouTube videos to users via Chrome. We found some droppers that can install Chrome if it is not already on the victim's computer.
  • Subcribe users to YouTube video channels.
  • Download and execute any payload.

 

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom al jaren geen PC meer. Geen Windows. E-mail voor zover mogelijk alleen via vertrouwde contacten via de provider. E-mail alleen als tekst en bijlages worden automatisch bij de provider gewist. Safari browser zonder add-ins.. Meer kan ik er niet aan doen... Geen Facebook, geen Android en een oude Tizen telefoon.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik of mijn serienr van windows7 geldig is ?Ik heb die labtop tweedehands gekocht en er zit een sticker op met een code.

Kan ik dit ergens checken?

Kan ik dan de installatiesoft in een dir op HDD zetten en die copieren naar een USB stick?

Om te updaten van Win7 => Windows10Home vanaf die USB stick?

Is die update gratis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Jan Ambers:

Hoe weet ik of mijn serienr van windows7 geldig is ?Ik heb die labtop tweedehands gekocht en er zit een sticker op met een code.

Kan ik dit ergens checken?

Kan ik dan de installatiesoft in een dir op HDD zetten en die copieren naar een USB stick?

Om te updaten van Win7 => Windows10Home vanaf die USB stick?

Is die update gratis?

Download Windows 7 Upgrade Advisor from Official Microsoft ..

En dat doe je via de link hier onder.

 

https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je later dan men je adviseerde naar windows 10 wilt zul je eventueel problemen kunnen krijgen

maar er zijn ook hardware beperkingen betreffende de cpu en chipset die windows niet ondersteund (oude meuk die onveilig is en vervangen moet worden :) )

 

een tweedehands laptop met sticker en serialnr is geen garantie voor een legaal product

dan moet je toch echt Microsoft zelf bellen, hetgeen gratis is overigens!!!

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijven rare tijden. Pas een laptop geupdated naar W10, geen geluid meer. Zelfde laptop van iemand anders wel. SSD overgezet, zelfde probleem. Uiteindelijk toevallig met 3GB ram gedaan en alles werkte.

Nog vreemder: heb een vrij recente laptop, HP G6 250 , natuurlijk geen windows erbij. Dus wilde ik w7 erop zetten, het speciale programmatje om te activeren en daarna te updaten naar w10. Dit ging dus niet. W7 kon ik helemaal niet installeren op deze te nieuwe hardware....

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de huidige hardware kun je enkel nog Windows 10 installeren en met een beetje mazzel nog Windows 8.1 lager kan niet meer. En elke laptop die je koopt wordt geleverd met een besturings systeem dit meestal Windows wat minder LInux en nog minder Android.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...