Ga naar inhoud


Vragen wat windows moet doen bij plaatsen SD kaart


JBnl
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik heb een latop met windows 7, deze is overnieuw geinstalleerd.

Voorheen was het zo dat als ik een SD plaatse met bv foto's ik de keuze kreeg wat ik hiermee kon doen bv importeren in picasa. Deze optie krijg ik nu helemaal niet meer te zien.

Waar kan ik dat aan zetten ?

 

Mvg

 

 

 

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijkste is gewoon via de F1 toets en dan zoeken op autoplay.


of via Control Panel\All Control Panel Items\AutoPlay en dan de optie 'Use autoplay for all media and devices' aanvinken

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een laptop heb je (merk en type).?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer aspire 5349 met nieuwe windows install.

Windows 7 home premium 64 bits.

 

En als ik een usb stick plaats werkt het wel maar als ik een SD in de ingebouwde kaartlezer duw niet, en dat heeft voorheen wel gewerkt.

aangepast door JBnl

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost !!! Windows 7 herkend de kaartlezer ook en kan er mee werken, nu heb ik de cardlezer drivers gedownload van Acer en die geinstalleerd en nu krijg ik wel de autoplay keuze, het had dus te maken met de drivers van de ingebouwde kaartlezer.

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent me net een paar seconden voor..... 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...