Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans, 4 november 2013


hro

Aanbevolen berichten

heb ooit ALLE transponders nagelopen op 8PSK en QPSK en juiste FEC.

Toch blijkt het soms mis te gaan. Reden: onbekend.

 

Check daarom altijd als je een oude ontvanger hebt (moderne/nieuwe passen zich automatisch aan) bij 'afstemmen mislukt' een actueel zenderoverzicht zoals KingOfSat. Foutje melden? Zie e-mailaccount in de kanalenlijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn ervaring is:

 

Lijst aanpassen naar je eigen behoefte, inladen in je ontvanger en dan de ontvanger helemaal van de stroom afgooien.

Na dertig seconden weer aanzetten en alles werkt naar behoren.

Het kan wel een halve dag duren voordat je cross epg weer optimaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks weer. Ik heb alleen een raar euvel: geen beeld meer op DVB-C Ziggo Ned 1HD met kaartje juist geplaatst? Op de CI+ in de TV doet Ned 1HD het wel, SAT doet het ook. Kaartje wisselen maakt niets uit. Iemand een idee?

VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Grunt: de lijst van Ziggo is die van (zuidoost) Brabant. Ziggo zal niet door heel Nederland voor alle zenders dezelfde frequenties gebruiken.

 

Tip: laat de DVB-C kanalen scannen op Ziggo. Moet je wel de juiste invoercijfers van je regio hebben...

Zenders worden gevonden en gematcht aan de lijst. Of je stelt een eigen Ziggo-lijst samen.

 

Helaas is het niet mogelijk meerdere Ziggo-lijsten (regio's) in één kanalenlijst te zetten. Dat geeft botsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks weer. Ik heb alleen een raar euvel: geen beeld meer op DVB-C Ziggo Ned 1HD met kaartje juist geplaatst? Op de CI+ in de TV doet Ned 1HD het wel, SAT doet het ook. Kaartje wisselen maakt niets uit. Iemand een idee?

De frequenties kloppen van een aantal zenders niet die zijn gewijzigd door Ziggo. Even met kabelscan opnieuw scannen dan werken ze weer. Sorry is al eerder geschreven.

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...